meil olis merkkipäivä huomena miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ja mä en keksi yhtään mitään muistamista :ashamed:
ei mitää ruokajuttuja kun saan kuitenkin odotella kylmenneen ruuan kanssa herraa raksalta..... hieroa en osaa :ashamed:
muuta ostettavaa en keksi kun sukkia :ashamed:
mä vihaan merkkipäiviä kun haluais tehdä jotain erikoista/arjesta poikkeavaa ja ei koskaan kuitenkaa keksi mitää :xmas:
sanon sille aamulla että rakastan sua ja siin on sit juhlallisuudet :xmas:

kuohuva menis kyllä yksin mun suihin :xmas:
täytekakku olis tietty yks..... :whistle:
mut sellanen pieni ongelma,et mä en tykkää yhtään täyskäreistä,et jos jonku leivoksen tekis :xmas:
emminä tajuuuuuuuu...

ja kiitos =)

mä en ookaan ikinä tehny voileipäkakkua kun se on mun äidin bravuuri :D

täytyyki kysellä siltä ohjetta :p mites siihen päälle sais väsättyä tekstin...? majoneesia pursottamalla? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

täytyyki kysellä siltä ohjetta :p mites siihen päälle sais väsättyä tekstin...? majoneesia pursottamalla? :ashamed:
Voileipäkakkuja on tullut väsättyä monenmoisia, mutten oo koskaan niihin mitään tekstiä laittanut, joten ei ymmärrä miten se onnistuu??

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:

Voileipäkakkuja on tullut väsättyä monenmoisia, mutten oo koskaan niihin mitään tekstiä laittanut, joten ei ymmärrä miten se onnistuu??

Ihan hyvin voi tekstin pursottaa kermavaahdolla. majoneesi kuorrutus muuten, mut sit teksti kermaa.

Yhteistyössä