Nyt mulla loppu ideat!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Huomenna on väliportfoliot, ja mä tietysti jätin esityksen tekemisen viimiseen iltaan. Kahdessa tunnissa oon saanut kaiken muun tehtyä, mutta se power pointin viiminen kuva/aihe puuttuu! Eli se, mihin koko mahtava show päättyy. Mä en keksi, miten mä lopettaisin, mihin kuvaan/tunnelmaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mistä se esitys muuten kertoo?

Opinnot on nyt puolessa välissä, eli pitää kertoa, mitä on tähän mennessä oppinut jne. Kulttuurialalla opiskelen.

Muoks. Haluaisin siihen loppuun semmoisen myönteisen ja tulevaisuuteen (= opintojen toiseen puoliskoon) valoisasti suhtautuvan kuvan.
 

Yhteistyössä