Huomenna on väliportfoliot, ja mä tietysti jätin esityksen tekemisen viimiseen iltaan. Kahdessa tunnissa oon saanut kaiken muun tehtyä, mutta se power pointin viiminen kuva/aihe puuttuu! Eli se, mihin koko mahtava show päättyy. Mä en keksi, miten mä lopettaisin, mihin kuvaan/tunnelmaan...