NYT MINULLE NEUVOJA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Minä äiti
  • Ensimmäinen viesti
Minä äiti
:/ Tuo puolivuotia yskii tosi räkäsesti ja kipeen kuulosesti. Nyt tänne kaikki hyvät kotikonstit.

Sipulia laitoin jo harsonsisään ja lapsen selkää vasten sen ja tyynyn laioin kans sänkyyn.
 
Seuraile hengitystä. Jos se alkaa mennä työlääksi, niin kyseessä voi olla kurkunpäätulehdus. Se on tosi pelottava ensimmäisellä kerralla ja silloin kannattaa heti lähteä ensiapuun hengittämään adrenaliinia.
 
Minä äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:17 Mimoska kirjoitti:
Seuraile hengitystä. Jos se alkaa mennä työlääksi, niin kyseessä voi olla kurkunpäätulehdus. Se on tosi pelottava ensimmäisellä kerralla ja silloin kannattaa heti lähteä ensiapuun hengittämään adrenaliinia.
:/ Voi ei miten mä sen kans nyt sitten lähen ku isäntä lähtee niin aikasi töihin. Voi tauti ku en tajunnu soittaa illalla mummolaan et ovat valmiina. Tuo poika on tosi kipeen kuulonen...pitää seurata.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:19 Minä äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:17 Mimoska kirjoitti:
Seuraile hengitystä. Jos se alkaa mennä työlääksi, niin kyseessä voi olla kurkunpäätulehdus. Se on tosi pelottava ensimmäisellä kerralla ja silloin kannattaa heti lähteä ensiapuun hengittämään adrenaliinia.
:/ Voi ei miten mä sen kans nyt sitten lähen ku isäntä lähtee niin aikasi töihin. Voi tauti ku en tajunnu soittaa illalla mummolaan et ovat valmiina. Tuo poika on tosi kipeen kuulonen...pitää seurata.
Meidän isäntä nukkui aamulla rokuliin. Laittoi vain työpaikalle viestin, että meni yö päivystyksessä. Kyllä ne ymmärsivät - minä en olisi kyennyt ajamaan pienehkön hysterian takia. Aina voi myös soittaa ambulanssin, jollette muuten pääse liikenteeseen. Voimia! :hug: Kurkunpäätulehdus kuullostaa ja näyttää pahemmalta, kuin onkaan. Lääkäri muuten suositteli meille ulkoilmaa. Viileä avaa keuhkoputkia. Silloin oli -15 pakkasta ja yskä tosiaan helpotti.
 

Yhteistyössä