M
minä vaan
Vieras
Mulla ja miehellä tuli riitaa siitä kun meidän poika ei oikein taho uskoa kun häntä komentaa.Mies oli sittte killittänyt viinipullon kun hänellä meni järki kun poika ei syönyt hänelle laittamaa ruokaa vaan touhusi aivan muuta,vaikka asiasta sanottiin kymmenen kertaa.siitä sota syttyi,minä olen kasvattanut lapset väärin(itse ei juuri käy kotona muuta kuin nukkumassa joten ei ole kaverina kasvattamassa)ja minä kyllä pojan laitan jäähylle ym, jos tarvii joten ei minun kasvatus mielestäni ihan väärin ole.Joudun kuulemma tästä lähin hommaamaan bensarahat ja muut rahat ihan ite vaikka kotiäitinä olen ja kotihodontuki just loppu.Muutenki minun vanhempani ovat kasvattaneet minut ja sisarrukseni ihan väärin miehen sanojen mukaan!!!!Ja hän huuti näitä törkeyksiä minulle suoraa huutoa vaikka käskin häntä puhumaan niinkuin ihmiselle puhutaan!Mielestäni hän on "hullu" suuttuessaan ja minä tärisin koko riidan ajan koska pelkäsin!!!Ikään hän ei kuitenkaan ole käsiksi käynyt!Joten en edes tiedä mitä pelkäsin,varmaan huutoa ja käski hän minun lähteä "helevettiin" tästä talosta.Aamulla pyysi anteeksi,ei muuta!Hän vetää tääläset raivarit ehkä 4 krt vuodessa,en vaan tiiäjaksanko olla enää seuraavia raivareita kattomassa.Niin ja hänen mielestään on ihan normaalia käyttäytyä noin suuttuessaan!Sanokaa nyt jotain tähän sepostukseen