Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Mun mielestä oikean etiikan omaava pph ei tule tänne taivastelemaan tuollaista asiaa, vaan kunnioittaa vanhempien päätöstä.
Millä tavalla mie loukkaan perheen oikeuksia? Kukaan ei tiedä missä päin Suomea olen, lasten ikää, sukupuolta tai mitään muutakaan tunnistettavaa en kerro.
Meille on jopa ihan ma avoin palsta, jossa voimme kirjoitella asioista.
En katso tässä millään muotoa loukkaavani kyseisen perheen yksityisyyttä, saati rikkovani vaitiolovelvollisuuttani.
Anteeksi nyt vaan.
Niin, mutta sinun tehtävä kai on hoitaa lapsia, ei juoruta mitä vanhemmat tekee ja lapset sanoo jne? Jokaisella vanhemmalla on oikeudet tehdä omat päätökset, ilman että hoitotätit on siinä ohjeistamassa miten kenenkin pitäis elää, tai kuten joku tuolla ehdotti että vihjailemassa, ja esittämässä omia "osaavia" mielipiteitään?
Lueppas ensimmäinen viestini. Ei se suinkaan MINUA haittaa. Peräänkin LAPSEN oikeuksia.
Juorua en. Millä tavoin pystyt tässä yhdistämään kenestä-, ja missä minä puhun? Et mitenkään. Yleisellä tasolla saa kuka vaan puhua vaikka kuinka suuria salaisuuksia, koskapa kukaan ei milloinkaan kykene itseään niistä tunnistamaan.
Vanhemmalla on juu oikeis tehdä päätökset. Missä kohtaa sen kielsin?
Mietinpähän vaan, että mahtoiko kalikka kalahtaa..