Nyt mie olen tyytyväinen - ja väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Sain aamulla imuroitua alakerran ja sit lähdettiin pihaa siivoamaan pikkutyttöjen (4v, 2v ja 1v) kanssa, kun isommat menivät kouluun ja eskariin.
Raivattiin pihaa reilu tunti ja tultiin sisään. Lämmitin eilistä makaroni-mössöä lounaaksi ja silläaikaa kun tytöt söivät (1v nukahti ulos ja kannoin hänet jatkamaan unia ilman lounasta, koska nukkui niin sikeästi) mie tein litraisen sämpylätaikinan höystettynä kaurahiutaleilla... Että siis kaurasämpylöitä ajateltiin tehdä.

No, sain taikinan kohoamaan, ja tein samantien toisen litran taikinan, että saadaan myös porkkanasämpylöitä. Tytöt sai syötyä ja astiat tiskariin ja leivottiin kaurasämpylät kohoamaan.

Sain pömiksen, ja tein vielä litraisen juustosämpylätaikinan kohoamaan. Leivottiin porkkanasämpylät, ja sit juustosämpylät ja nyt mie oon niitä hullunlailla tässä paistanut... Viimeiset vielä uunissa.

Nyt iski sit vaan kamala väsymys. Eiks tän jälkeen vois ihan hyvälläomatunnolla tarjota päivälliseksi salaattia, Lidlin pussimuusia (joka on muuten oikeesti hyvää ), valmiita jauhelihapihvejä ja kastiketta? En jaksa nyt edes ajatella, että alkaisin kuorimaan perunoita tai jotain isotöistä.

Anna mennä vaan! Oot ollut tosi reipas!!!!! Täytyy nostaa sulle hattua että jaksat häärätä kaikkea ylimääräistä, tuon katraan ja masu-asukin kanssa!!!
Mulla oli yks päivä niin hyvä mieli kun paistelin pullia ja koululainen tuli koulusta ja haistoi tuoreen pullan, ja se hymy!!!

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Huh,tuli ihan hiki kun luin sun aherruksista. :saint: Juu valmiit piffit ja muusit vaan pöytään,kyllä ne tiensä suuhun löytää! :D

Tai jos ei suuhun, niin sit lattialle... Eikä meillä oo edelleenkään sitä koiraa :whistle:
No ei vaan, kyllä tuo sapuska noille kelvannee... Tai sit olkoot ilman ja piste. Tai syököön sämpylöitä... etten mie syö kaikkia ;) :D

oho :o mä en kykenis ikipäivänä moiseen suoritukseen ees ilman lapsia B) valmispöperö kyllä tosiaan sallittu ja mun mielestä se muusi on kans hyvää varsinki ku ite kunnolla masitaa ja piffitki ihan ok makusia =)

Mä olen kans siivonnut viis tuntia... Nyt on kyllä jo valmista mut vielä syyhyttäis jotain kaappeja alkaa porkkaamaan ja nakkelemaan joutilaita kamoja roskiin :whistle: Miten tähän nyt näin jäi koukkuun meikäläinen joka inhoaa siivousta yli kaiken?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Eiks tän jälkeen vois ihan hyvälläomatunnolla tarjota päivälliseksi salaattia, Lidlin pussimuusia (joka on muuten oikeesti hyvää ), valmiita jauhelihapihvejä ja kastiketta? En jaksa nyt edes ajatella, että alkaisin kuorimaan perunoita tai jotain isotöistä.

Tietysti! :flower:
Eikä siihen mitään tarvi suorittaa, että voi valmista ruokaa tarjota hyvällä omallatunnolla :o

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Tietysti! :flower:
Eikä siihen mitään tarvi suorittaa, että voi valmista ruokaa tarjota hyvällä omallatunnolla :o

:) En mie tuota ihan tosissani kysynyt... ;) en kai mie ois niitä muuten kaappiin varalle ostanut, jos en niitä ois aikonut jossain vaiheessa käyttää. Alunperin piti kyllä tänään ihan muuta ruokaa, mutta samapa tuo... Saahan sitä muuta sit vaikka huomenna.

Oletpa ahkera. tuli mieleen, että miten teidän tytön jutu selvisi silloin. Muistan kun kerroit, miten häntä oli koulussa kohdeltu (kiusaamista). Jäin silloin miettimään

Aurinkokunta,oot mieletön äiti ja oikeasti ihailen sun tapaa hoitaa arkea,hienoa!!!Minäkin oon tosi ison perheen äiti ja raskaana mutta en ikinä pystyis/jaksais moiseen.Sä oot oikeasti ihan mahtava äiti sun lapsille!!Voi kun meillä tuoksuis pulla tai sämpylä edes kerran puolessa vuodessa tai edes ulkoiltais päivittäin...*Häpeää*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletpa ahkera. tuli mieleen, että miten teidän tytön jutu selvisi silloin. Muistan kun kerroit, miten häntä oli koulussa kohdeltu (kiusaamista). Jäin silloin miettimään

Nyt likka on saanut olla rauhassa, ainakin toistaiseksi. Kyllä mie luulen, että se kiusaamisyritys jäi yritykseksi...kun siihen puututtiin, niin se loppui. Ja hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
"Laiska töitään luettelee" :whistle: Kateudesta vihreänä nimittäin :laugh: Juuh, pussimuussit pöytään vaan, ei ne muksut eineksiin kuole ;)

Silloinhan se on lueteltava, kun on jotain aikaiseksi saanut ;) :D , vai saako kehuja sitkin jos kirjoittaa klo 15 että: "
Just heräsin perhana, kun pennut piti sellasta mekkalaa.Eikä noi olleet ees vaihtaneet kuopuksen yövaippaa! Siis kaameet pissit ja kakat siellä vaipassa. Ei perskule, kai se on mentävä iskemään kaupan tarjousmaksalaatikko mikroon, että noi saa jotain safkaakin tänään." :whistle:

Yhteistyössä