A
"auttaja"
Vieras
Naapurini jäi työttömäksi ja samaan syssyyn tuli vielä avioerokin viime keväänä. Hän oli silloin hoitovapaalla eikä hänellä edes ollut työpaikkaa johon palata, joten halusin sitten auttaa koska minulla oli mahdollisuus. Olen viime keväästä asti ostanut heille ruokakasseja, vienyt kaupunkiin asioille (enkä tietenkään ole pyytänyt mitään bensarahoja tms.), vahtinut lapsia jotta hän pääsee edes välillä tuulettamaan päätä vaikkapa lenkille. Kuunnellut hänen huoliaan.
Kuulin parin mutkan kautta että hän oli sanonut eräälle yhteiselle ystävällemme että "on se kyllä pihi akka, ruokakasseissa on aina ollut jotain puurohiutaleita ja jauhoja että voi leipoa".
Voi jumalauta........... Tämäkö on sitten palkka kun ihminen vilpittömästi haluaa auttaa? Olen niin perkeleen vihainen just nyt :headwall:
Kuulin parin mutkan kautta että hän oli sanonut eräälle yhteiselle ystävällemme että "on se kyllä pihi akka, ruokakasseissa on aina ollut jotain puurohiutaleita ja jauhoja että voi leipoa".
Voi jumalauta........... Tämäkö on sitten palkka kun ihminen vilpittömästi haluaa auttaa? Olen niin perkeleen vihainen just nyt :headwall: