Nyt meni mulla ihan yli hilseen. Olen raskaana, enkä taatusti ole harrastanut seksiä kuukausiin :O

  • Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tämä asia jäi kyllä nyt hämäämään pitkäksi aikaa. Tulethan huomenna kertomaan tähän ketjuun mitä siellä lääkärissä selvisi?
Tulen kertomaan :)

Oikeasti mulla ei ole yhtään mahaa, en huomaa mitään eroa ja housutkin mahtuu kaikki ja mulla ei ole mitään lantiohousuja mitä voi raskaanakin käyttää, vaan ihan tavallisia housuja.
 
ap
No toivottavasti ei nyt mitään syöpää ole :eek: en tiennytkään, että jokin muu voisi näyttää positiivista kuin raskaus. Ei ainakaan puhuneet mistään tuollaisesta, vaan veikkasivat että olen kuitenkin sen verran pitkällä jo eikä vain näy, en kyllä usko tällä hetkellä mihinkään
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja puulla päähän lyöty:
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä miten tämä VOI olla mahdollista?!?!?!!!

Puoleen vuoteen en ole seksiä harrastanut ja raskaustesti näytti lekurissa plussaa :eek:

Ihan muiden juttujen takia jouduin labraan ja olivat tehneet raskaustestinkin :eek:
No kai sä sanoit kun soittivat, että asia ei voi pitää paikkaansa???
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja puulla päähän lyöty:
Siis en kertakaikkiaan ymmärrä miten tämä VOI olla mahdollista?!?!?!!!

Puoleen vuoteen en ole seksiä harrastanut ja raskaustesti näytti lekurissa plussaa :eek:

Ihan muiden juttujen takia jouduin labraan ja olivat tehneet raskaustestinkin :eek:
No kai sä sanoit kun soittivat, että asia ei voi pitää paikkaansa???
Luitko ketjun....?
 
vieras
Olemassahan on se joku tyrmäystippa, jota käytettäessä uhri ei muista mitään, mutta käyttäytyy sen vaikutuksen aikana kai ihan normaalisti. Tuttavapiirissä oli käynyt niin, että nainen oli saanut tuota ainetta baarissa ja yhtäkkiä havahtunut siihen, kun mies oli hommissa. Mies sitten erittäin ihmeissään oli, kun alkoi varoittamatta tulla "käsilaukusta päähän". Eli olisiko mahdollista, että ap:n olisi joku tällä aineella "tyrmännyt", menneet ap:n kotiin tai baarin vessaan, ja ap ei muista mitään, vaan luulee olleensa vaan baarissa ja kotona normaalisti yksin. Onko minkän baari-illan jäljiltä löytynyt kropasta mitään jälkiä/nesteitä, oletko herännyt ilman vaatteita tai outoja mielikuvia jostakin ollut?
 
olet hukassa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menkat on tulleet aivan normaalisti, nyt pari päivää myöhässä. Kai mä nyt jumankauta muistaisin jos seksiä oisin harrastanut :eek:

Ihan on vielä pää pyörällä, en tajua enää mistään mitään
Tota... ootko nainen? Miehillä raskaustesti voi näyttää plussaa.
 
Tsirlips
Alkuperäinen kirjoittaja olet hukassa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menkat on tulleet aivan normaalisti, nyt pari päivää myöhässä. Kai mä nyt jumankauta muistaisin jos seksiä oisin harrastanut :eek:

Ihan on vielä pää pyörällä, en tajua enää mistään mitään
Tota... ootko nainen? Miehillä raskaustesti voi näyttää plussaa.
Onpahan aika erikoinen mies kun menkatkin tulee :D

Mutta mielenkiintoista ap. Pitääpä tulla lukemaan huomenna kuulumiset.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Käy nyt ihan ekana ultrassa tarkistamassa, että oletko raskaana, vai näyttääkö testi plussaa jostain muusta syystä.
Huomenna ultrataan. En heti tajunnut puhelimessa edes sanoa, etten ole seksiä harrastanut, kun olin niin järkyttynyt. Soitin takaisin ja sanoin, etten ole harrastanut seksiä puoleen vuoteen niin sitten sain ajan jo huomiseksi

En kyllä mitenkään jaksa uskoa, että raskaus olisi niin pitkällä. Taikka että olisin ensinnäkään raskaana. Kai mä nyt oisin huomannut, jos baarissa ois huumattu tms ja raiskattu :eek: enkö olisikin??
Joillakin on "kohtu kallistunut taaksepäin" tms. ja silloin maha kasvaa vain todella vähän. Yksi tuttu on myöskin saanut tietää raskaudesta vasta ihan loppusuoralla. Maha oli kasvanut ilmeisesti vähän, mutta hän luuli vain lihoneensa ja raskauden ei pitänyt olla mahdollinen kun hän ei ollut harrastanut seksiäkään (paitsi että mies oli harrastanut sitä hänen kanssaan kun hän nukkui unilääke unta :( )

Olisit varmasti huomannut jos olisit saanut tyrmäystippoja siitä että sinulta puuttuu aikaa välistä ja esim. et tietäisi miten olet tullut baarista kotiin.
Raiskauksen voi kyllä myös unohtaa. Se on aivojen tapa selvitä liian vaikeasta paikasta. mutta luultavasti jos sellaista olisi tapahtunut niin et pystyisi muistamaan ihan kaikkea muutakaan ja voisit henkisesti todella huonosti. Kokemus alkaa myös palailemaan mieleen useinmiten välähdyksittäin jossain vaiheessa jotka saattavat olla hyvin epätodellisisen tuntuisia.

Luultavampaa on että raskautesi on jo pitkällä vaikka ei siltä tunnu tai sitten joku sairaus / häiriö joka saa hormoni pitoisuuden nousemaan. Ei välttämättä ollenkaan mitään niin vakavaa kuin syöpä!

Jotkut lääkkeet voivat myös nostaa tuon hormoonipitoisuuden... mutta eiköhän ne lääkärissä sen vaihtoehdo ottanu huomioon ja luultavasti tietäisit myös itse jos söisit sellaista lääkettä. (luulisi että se muistetaan mainita lääkettä määrättäessä ja se lukee myös pakkaus selosteessa )

tzemppiä huomiseen
 

Yhteistyössä