NYT MENI KÄÄMIT!!!

  • Viestiketjun aloittaja käääääääk
  • Ensimmäinen viesti
käääääääk
Eilen siivosin talon katosta lattiaan,ikkunoita myöden,pojan pinnasängynkin jynnssäsin puhtaaks oikeen kunnolla ja patja pesetettiin,ja joka ikisen petivehkeen pesin.
Ei ole helppoa viimisillään raskaana olevalle.

Ja tänä aamuna kun menin poikaa sängystä hakemaan niin oli keksinyt ottaa vaipan pois ja hinkannut sen joka paikkaan,ikkunaan (sänky ikkunan lähellä) jokaseen pinnaan minkä sängystä löytänyt, pehmoleluihin,petivaatteisiin, pehmusteeseen, patjaan,patjasuojaan ELI JOKA IKISEEN PAIKKAAN!!!!

Minä ihanana äitinä otin pesuun jokasen tavaran, patjaa myöden ja laitoin oven kiinni perässäni, siellä poika leikkii nyt tyhjässä pinnasängyssä.
Tuntuu kivaa olevan.
Itkis edes niin hakisin pois, mutta ei, tuntuu vaan nauttivan.

Hyvä ettei kuulu :LOL: :LOL:
 
niinpä
No miksi se ipana itkisi! Eihän hän tiennyt miktään väärää tekevänsä, sai vaipan irti ja pehmeä lämmin sisältö, teki tuttavuutta ja laajensi kokemuksiaan.
Toivottavasti et karjunut tai hermostunut lapselle, eihän hän ilkeyttään tehnyt; Ei siksi että äiti väsyisi vielä enemmän tai tekisi näin tyhjäksi sun siivoukset..
Rangaistus ei siis tuota mitään tulosta.
Lapsi on varmaan aika pieni, alle 2 v ?? koska pinnasängyssä vaipan kanssa on.
 
käääääääk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 13:34 niinpä kirjoitti:
No miksi se ipana itkisi! Eihän hän tiennyt miktään väärää tekevänsä, sai vaipan irti ja pehmeä lämmin sisältö, teki tuttavuutta ja laajensi kokemuksiaan.
Toivottavasti et karjunut tai hermostunut lapselle, eihän hän ilkeyttään tehnyt; Ei siksi että äiti väsyisi vielä enemmän tai tekisi näin tyhjäksi sun siivoukset..
Rangaistus ei siis tuota mitään tulosta.
Lapsi on varmaan aika pieni, alle 2 v ?? koska pinnasängyssä vaipan kanssa on.

Se nyt vaan tuli sellanen ratkasu tempun jälkeen, jättää sänkyyn oleilemaan, ei tullut huudettua kun jäi sinne ja minä menin viereiseen huoneeseen "mököttämään"
Tuli vaan aika turhautunut olo, kun ei ole eka kerta, eikä viimeinen.
Ja meillä osaa poika jo tuon tempun ihan ilkeyttään, se on ns.kostoa potta kokeilun jälkeen, potasta kun ei meillä pidetä, ei tippaakaan.
Ja tekee joka kerta saman tempun kun koitan istuttaa potalle.
ensin lentää potta ja sitten sonta.
Tuntuu niin turhalta tuo potta kokeilukin kun ei osaa mitenkään ilmottaa koska pissa tulee.
Ikää pojalla löytyy 2v.

 
tahtipoika
Muistui yksi muisto mieleen niiltä ajoilta, kun kummipoika oli n. 6kk vanha. Olin serkkuni kanssa vahtimassa kummipoikaani, kun vanhemmat olivat vappuaattona kaupungilla. Itse nukuin olohuoneen sohvalla, äiti ja serkku parisängyssä ja isä makkarin lattialla. Eli minua lukuun ottamatta kaikki nukkuivat makkarissa.
Aamulla heräsin kummipojan ääneen. Kun aukaisin makkarin oven, niin haju oli kamala. Vähän vanhan viinan lemua ja "vähän" lemua pojasta, joka oli yltä päältä kakassa sänkyineen :kieh:
Oli hitusen hauska näky ja haju. En voinut muuta kuin nauraa kippurassa, kun ajattelin miten hyvin nukuttaa kaikkia siinä lemussa :kieh:
Pesin kummipojan naureskellen ja aloitettiin uusi päivä.
Taidettiin hoitajina syöttä pojalle vähän vatsaa löysentävää :kieh:
Naurattaa vieläkin :kieh:
 

Yhteistyössä