Nyt meni hermo: mies ei halua yhdyntää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Just niin. Ei halua! Ei sitten millään. Mä kun olen aina luullut, että miehet nimenomaan haluaa sitä. Sanoo aina, että voi tulla vauvoja. Voi huoh. Sen on pitänyt hoitaa vasektomiaan aika jo puoli vuotta ja vakuuttaa, että hoitaa sen, kun muistaa. Olen muistuttanut sen sata kertaa, mutta aina on muka jotain, että unohtaa.

Mua kyrsii todella paljon, kun joka kerta seksi on jotain käsi-suu-menetelmää. Kondomia ei suostu käyttään - tietenkään.

Lapsia on jo riittävästi, vasektomia on sovittu ja asiasta keskusteltu. Mikä vittu tässä mättää?

Mulle olis tärkeää, että olis yhdyntöjäkin. Siinä vaan ollaan niin liki ja on helppoa olla todella lähellä. Kyllähän se normaaliin parisuhteeseen kuuluu. Ikääkin meillä jo niin, että tuollainen teinilääppiminen ottaa pannuun.

Sanoinkin miehelle, että onhan niitä naimista haluavia miehiä muuallakin ja voi etsiä teinimeiningistä tykkäävän naisen itselleen.

Varaa itse se aika, kysy sopiiko se miehelle, muistuta asiasta pari viikkoa ja yksi päivä aikaisemmin. Vasektomia on kai monille miehille kova paikka, kun mennään alapäätä sorkkimaan. Miehet kun eivät ole tottuneet käymään ainakin kerran vuodessa alapääronkinnassa saati synnyttäneet.

[QUOTE="nih";24270369]Varaa itse se aika, kysy sopiiko se miehelle, muistuta asiasta pari viikkoa ja yksi päivä aikaisemmin. Vasektomia on kai monille miehille kova paikka, kun mennään alapäätä sorkkimaan. Miehet kun eivät ole tottuneet käymään ainakin kerran vuodessa alapääronkinnassa saati synnyttäneet.[/QUOTE]

Hei, kiitos vinkistä. Toivottavasti mies ei nyt sitten vedä tästä hernettä, kun minä hoidan ajan. Aikaahan hänellä on ollut.

Meillä se on minä joka pelkää että tulee vauvoja ja olen myös maininnut miehelle, että jos hän kävis napsauttamassa. Mutta kun ei käy, niin sitten varotaan jatkuvasti. Sitä kyllä ihmettelen että ap vaahtoaa miehen vasektomiasta. Miks ihmeessä et mene itte sterilisaatioon?????

Meillä se on minä joka pelkää että tulee vauvoja ja olen myös maininnut miehelle, että jos hän kävis napsauttamassa. Mutta kun ei käy, niin sitten varotaan jatkuvasti. Sitä kyllä ihmettelen että ap vaahtoaa miehen vasektomiasta. Miks ihmeessä et mene itte sterilisaatioon?????

Siksi en mene, koska on sovittu ja puhuttu, että mies hoitaa asian. On sitä itse ehdottanut alunperin.

[QUOTE="vieras";24270620]no kyllä meillä ainakin suuseksiä harrastetaan 80% kerroista... se on mielestäni paljon kiihottavampaa kuin pelkkä yhdyntä![/QUOTE]

Tähän sanoisin, että niin meilläkin. En minä pelkkää yhdyntää tässä kaipaakaan, mutta jos edes joskus.