Nyt menee oikeesti järki........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avemaria

Jäsen
19.10.2007
974
0
16
Mitä mieltä ootte? Ylireakoinko? (taas...)

Miehelle tuli tänään tili. Maksoin miehen tililtä laskut. (Mies on viikot poissa). Mies tietää ettei mulla ole itsellä rahaa mutta ei silti sanonu että siirrä samalla itselles että pärjäätte.

Olisko miehen pitäny omatoimisesti ymmärtää asia vai olisko mun pitäny TAAS "kerjätä" niinku tähänki asti? Joudun aina pyytää rahaa. Koskaan sitä ei tule pyytämättä. Ja ollaan kuitenki naimisissa.

Mitä mieltä? Olenko vain liian "herkkähipiä"?

No ei meillä ainakaan tarvi kysellä. Jos kauppaan meen, niin sanon vaan miehelle, että jätäs korttis tänään kotiin, pitää päästä kauppaan. Vielä joku aika sitten mulla oli omakin kortti miehen tilille, mut se vanhentu, eikä se sitä sit enää uusinu..

En uskalla luottaa siihen että pitää sitä selviönä. Ku mulla on käsitys että miehen mielestä hänellä on omat rahat ja mulla omat. Toki hän antaa mulle jos tarvin mut tähän mennessä olen AINA joutunu pyytää. Yhteiseloa on kuitenki jo 3,5 vuotta. Ajattelin kerran olla pyytämättä ja katsoa tajuaako asian itse ja kuinkas kävi. Täytyy taas alkaa "kerjäämään" että pääsee huomenna kauppaan.

näh,älä ressaa,senkus pyydät vaa rahat.eihä miunkaa mies tiiä millo multa on rahat finitos ja sit pyydän.kyllähä se tietysti joskus kysyy että tarviitko rahaa mutta sillo on sen kuun osalta tullu selväks että olen pa :D

Me ollaanm miehen kansm aina ihmetelty tuota "minun ja sinun rahat"..Siis,jos naimisissakin asti ollaan.Mun mielestä se oli niin epäkäytännöllist' ja laitettiinkin vuosi sitten yhteinen tili,josta maksetaan koko perheen menot..Ei tarvi lupia mihinkään kysellä vaan yhdessä tuumin:)

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
En uskalla luottaa siihen että pitää sitä selviönä. Ku mulla on käsitys että miehen mielestä hänellä on omat rahat ja mulla omat. Toki hän antaa mulle jos tarvin mut tähän mennessä olen AINA joutunu pyytää. Yhteiseloa on kuitenki jo 3,5 vuotta. Ajattelin kerran olla pyytämättä ja katsoa tajuaako asian itse ja kuinkas kävi. Täytyy taas alkaa "kerjäämään" että pääsee huomenna kauppaan.

No eikös tuo ole aika kenkkua, että aviomieheltään joutuu kerjäämään? :| Sanot sille vaan rehdisti, että mulla on rahat loppu, siirrän omalle tililleni.

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
No ei meillä ainakaan tarvi kysellä. Jos kauppaan meen, niin sanon vaan miehelle, että jätäs korttis tänään kotiin, pitää päästä kauppaan. Vielä joku aika sitten mulla oli omakin kortti miehen tilille, mut se vanhentu, eikä se sitä sit enää uusinu..

Siis pankkikorttiko? Eihän toisen kortilla voi ostaa mitään. Eihän se edes kelpais kaupassa, ainakaan meillä, en oo kyllä kokeillutkaan.

Yhteistyössä