Nyt me sitten luovutamme, eli ei vauvaa meille.

  • Viestiketjun aloittaja ei enää
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
toivon todella jaksamista.. juuri aikasemmin kommentoin johonkin ketjuun että jos nyt plussaisin sekoaisin onnesta, kolme vuotta yritetty eikä mitään tapahdu.
niin rohkeita ei olla oltu että tutkimuksiin lähdettäis, se pelottaa ihan pirusti jo valmiiksi että mitä siellä sanottas, kuoleeko se viimenenkin toivo siinä..
mutta tämäkin jo hajoittaa. ihan yhtä paskoja fiiliksiä tulee joka päivä käytyä läpi
Voi jestas! Menkää nyt hyvät ihmiset lääkärin pakeille! Ystäväpariskunta kärsi myös lapsettomuudesta ja pitkään yrittivät saada vauvaa alulle. Lopulta menivät tutkimuksiin ja vika löytyi heti kättelyssä. Loppujen lopuksi oli kyse suht pienestä jutusta, joka saatiin lääkkeillä korjatuksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja sulla on hyvä mieli, kun sait tämän kertoa...? Idiottimaista!
Sinun empatiakyvynpuuteesi on suunnaton! Olen Delfis surullinen puolestasi! =(

Ap:lle toivon jaksamista lapsettomuudesta toipumiseen!


sulla meni lainaus varmaan väärin , hän vastasi siihen "luonto hoitaa asian" ... viestin laittaneelle

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja sulla on hyvä mieli, kun sait tämän kertoa...? Idiottimaista!
Sinun empatiakyvynpuuteesi on suunnaton! Olen Delfis surullinen puolestasi! =(

Ap:lle toivon jaksamista lapsettomuudesta toipumiseen!
Tuosta välistä poistettiin kommentti. Delfis ei vastaa ap:lle. :flower:
 
3lasta
Heippa! Nyt se sitten olikin uuden alku. Mulle kävi niin et ton päätöksen jälkeen kun en odottanut mitään niin raskauduin salaa. Olin leikkaukseen menossa ja totesin sairaanhoitajalle et musta tuntuu kun ois käyny vahinko!!!!!!!!! Hän ei uskonu millään,mutta sanoi toihan on äkkiä tarkastettu. Teki testin ja leikkaus peruttiin oli muuten maireita hymyjä kun riisuivat lekurit maskejaan.Monen vuoden yritys ja hoidot tuottivat vihdoin tuloksen.
Niinkauan kuin on elämää on toivoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä minä:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja sulla on hyvä mieli, kun sait tämän kertoa...? Idiottimaista!
mikäs sua vaivaa?? minusta oli ihan ok että hän purkautui ja kertoi meille surunsa.itse olet idiootti sekopää
Siis mun kommentti ei ole ap:lle.. vaan kommentoin tekstiin joka on poistettu!

AP huom. :) Toivottavasti luit aiemman kommenttini.
 
:hug:
Olen todella pahoillani. Yrittäkää välttää stressiä, ja ehkäpä se työhuoneen sisustaminen on hyvä idea jotta saatte ajatukset kotona muualle. Ehkä joku yhteinen harrastus miehesi kanssa olisi kiva, jotain sellaista mitä vois toteuttaa vain aikuisten kesken.
Voimia teille molemmille! Uskon että on raskasta.
 
Wiw
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja sulla on hyvä mieli, kun sait tämän kertoa...? Idiottimaista!
Sinun empatiakyvynpuuteesi on suunnaton! Olen Delfis surullinen puolestasi! =(

Ap:lle toivon jaksamista lapsettomuudesta toipumiseen!
Tuosta välistä poistettiin kommentti. Delfis ei vastaa ap:lle. :flower:
Anteeksi Delfis! Minulla ei näkynyt kuin kommenttisi, jonka luulin vastaukseksi Ap.lle. Tässä tuli nyt väärinkäsitys. Anteeksi.
 
:hug:

Vaikka mielessään alkaisi työstämään rankkaa ajatusta lopullisesta lapsettomuudesta, niin elämä saattaa silti joskus yllättää onnellisesti. Tuttavapariskunta yritti yhteensä 6-7vuotta lasta sekä luomusti että hoidoilla, toivo vaihtui usein epätoivoon... Kunnes lopulta yllättäen huomasivat että lapsi onkin tulossa. Terve tyttö syntÿi ja sen jälkeen vielä kaksi poikaa ihan luomusti ja vieläpä lähes heti kun toivoivat. En tiedä lohduttaako nämä muiden toivonsa jo menettäneiden tarinat, mutta näyttää elämä joskus näinkin kohtelevan. Voimia teille joka tapauksessa! Toivon todella että pieni ihme vielä kuitenkin ilmoittaisi tulostaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja Wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Ja sulla on hyvä mieli, kun sait tämän kertoa...? Idiottimaista!
Sinun empatiakyvynpuuteesi on suunnaton! Olen Delfis surullinen puolestasi! =(

Ap:lle toivon jaksamista lapsettomuudesta toipumiseen!
Tuosta välistä poistettiin kommentti. Delfis ei vastaa ap:lle. :flower:
Anteeksi Delfis! Minulla ei näkynyt kuin kommenttisi, jonka luulin vastaukseksi Ap.lle. Tässä tuli nyt väärinkäsitys. Anteeksi.
Ei haittaa. :) Samalla tavalla olisin minäkin vastannut.
 
toivottavasti tämä kommentti ei loukkaa, laitan sen vain yleisesti. Usein nimittäin mietin, että voiko vuosien pakonomainen yrittäminen olla niin stressaavaa, että raskaus ei vain käynnisty sen vuoksi?
Tietysti syitä voi olla tuhansia ja tämä on vain yksi näkökulma asiaan. Olen todella pahoillani ap:n puolesta.
 
No höh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miina:
toivon todella jaksamista.. juuri aikasemmin kommentoin johonkin ketjuun että jos nyt plussaisin sekoaisin onnesta, kolme vuotta yritetty eikä mitään tapahdu.
niin rohkeita ei olla oltu että tutkimuksiin lähdettäis, se pelottaa ihan pirusti jo valmiiksi että mitä siellä sanottas, kuoleeko se viimenenkin toivo siinä..
mutta tämäkin jo hajoittaa. ihan yhtä paskoja fiiliksiä tulee joka päivä käytyä läpi
Voi jestas! Menkää nyt hyvät ihmiset lääkärin pakeille! Ystäväpariskunta kärsi myös lapsettomuudesta ja pitkään yrittivät saada vauvaa alulle. Lopulta menivät tutkimuksiin ja vika löytyi heti kättelyssä. Loppujen lopuksi oli kyse suht pienestä jutusta, joka saatiin lääkkeillä korjatuksi.

Eiköhän nämä ihmiset ole suorastaan ravanneet lääkärien pakeilla, jos hedelmöityshoitojakin on noin monia tehty? Vai luuletko, että niitä tehdään tosta vaan, tutkimatta, kun vaan halutaan?
 
:)
Kaverit yrtti lasta kymmenen vuotta ja kävivät kaikissa hoidoissa. Luopuivat lopulta toivosta ja ottivat koiran. Saman tien luomuna raskaaksi. Heti perään tuli toinen. Älä lopullisesti luovu toivosta, ihmeitä tapahtuu :heart:
 
fff
Ihan kamalaa :(. Toivon että teille kävisi niin kuin yllättävän monelle lapsettomalle, että lapsi tuleekin yllöriluomuna kun on luovuttanut jo. Sellaistakin on tapahtunut. Olisi upeaa kun saisitte siten vielä lapsen. Teidän iät?
 
fff
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kaverit yrtti lasta kymmenen vuotta ja kävivät kaikissa hoidoissa. Luopuivat lopulta toivosta ja ottivat koiran. Saman tien luomuna raskaaksi. Heti perään tuli toinen. Älä lopullisesti luovu toivosta, ihmeitä tapahtuu :heart:
Siis JUST tätä mäkin olen kuullut.

 
fff
Alkuperäinen kirjoittaja 3lasta:
Heippa! Nyt se sitten olikin uuden alku. Mulle kävi niin et ton päätöksen jälkeen kun en odottanut mitään niin raskauduin salaa. Olin leikkaukseen menossa ja totesin sairaanhoitajalle et musta tuntuu kun ois käyny vahinko!!!!!!!!! Hän ei uskonu millään,mutta sanoi toihan on äkkiä tarkastettu. Teki testin ja leikkaus peruttiin oli muuten maireita hymyjä kun riisuivat lekurit maskejaan.Monen vuoden yritys ja hoidot tuottivat vihdoin tuloksen.
Niinkauan kuin on elämää on toivoa!
Ihanaa! :)
 

Yhteistyössä