Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Varo delffiineitä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:ja piti sieltäkin tulla kommentoimaan palstalle :0
Ole nyt niitten lastes kanssa ja unohda ittes.
Tullaan hyvin toimeen ilman sua täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Varo delffiineitä.
Meidän perhe boikotoi delfinaariota.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja v:ja piti sieltäkin tulla kommentoimaan palstalle :0
Ole nyt niitten lastes kanssa ja unohda ittes.
Tullaan hyvin toimeen ilman sua täällä![]()
Lapset pelaa omalla kannettavallaan, ja eivät mua siinä hommassa tarvi, joten vaihtoehtoina oli mennä vessaan sormelle, tai palstailla, niin valitsin jälkimmäisen.
Alkuperäinen kirjoittaja v:[
voi tsiisus.....lapset pelaa omalla kannettavalla :0
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Varo delffiineitä.
On kieltämättä surullista vangita niitä sinne uima-altaaseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja v:[
voi tsiisus.....lapset pelaa omalla kannettavalla :0
Meillä näin, ja teillä toisella tavalla. Ja se on oikeestaan esikoisen oma, kuopuksella on Nintendo Ds![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:[
niin....mitä voi odottaa lapsilta joiden äidillä on ongelma itsellään.
Tehkää nyt ihmeessä jotain muuta jos reissussa olette
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa oikeasti opettaa muutakin lapsille kuin tietokoneella oleminen...menkää vaikka kävelylle? Mitä tahansa muuta kuin konella istuminen lomalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa oikeasti opettaa muutakin lapsille kuin tietokoneella oleminen...menkää vaikka kävelylle? Mitä tahansa muuta kuin konella istuminen lomalla!
..ja sä ite varmaan pesueinesi starttaat myös nyt ihan saman tien?.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Varo delffiineitä.
On kieltämättä surullista vangita niitä sinne uima-altaaseen.
Niin on. Lapset saa mennä, jos on joku koulun retki tms. mutta minä en heitä sinne vie.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Oikeasti aika järkkyä jos ei voi pysyä täältä pois edes lomalla!! Tekis hyvää sullekki!
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Oikeasti aika järkkyä jos ei voi pysyä täältä pois edes lomalla!! Tekis hyvää sullekki!
Mä en tiedä et oliks tää mulle vai kenelle, mutta kerrottakoon silti, että itse olen ollut koko päivän - ja olen tälläkin hetkellä - töissä.
Tekis hyvää sullekki? :xmas: