Juuh, lähdettiin lasten kanssa reissuun, ollaan oltu vajaa 12 tuntia reissus, ja rahaa on menny n. 400?, matkustaminen ja majoitus ei kuulu tähän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:ootte sitten käyneet hurvittelemassa ja syömässä. Vai onko sattunut jotain mikä vei rahaa?
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Aah shoppailemassa.
Ihan asian vierestä mä sain yhden kerran tuhlattua melkein 4000 markkaa yhden viikonlopun aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Höh, sinunhan piti aloittaa se Supernanny-kierros. Olen kaikki menoni järjestänyt sen mukaan ja palstaillut joka päivä odottaen koska tulet meillepäin.
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Montakos lasta teillä olikaan...? B)
Lapsethan kuluttaa... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja omg:HSV!
minusta ei ollu kyllä halpa, minun kuukauden tili!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja omg:HSV!
Ei tarvi haistatella.. Sarkasmi, oletko koskaan kuullut?
Alkuperäinen kirjoittaja omg:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja omg:HSV!
herra siunaa varjele! en tosiaan tussa tarjoillut, anteeks. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja omg:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja omg:HSV!
herra siunaa varjele! en tosiaan tussa tarjoillut, anteeks. :'(
??????
Alkuperäinen kirjoittaja omg:[
HerraSiunaaVarjele, oli se lyhennys. ja en tussuA haistatellut, kun senkin tuosta saa lyhennettyä, jos haluaa.