Nyt mammat! Auttakaa mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulle laitettiin hormoonikierukka 3vko sitten. Nyt alkoi (tai oikeastaan oli jo pari pvä sitten vähän) kivut alavatsassa. Ihan kuin ois jotain raskauden aiakisia liittymiskipuja. Pelkäänkin siis nyt, että pitääkö mun tehdä raskaustesti. Vai onko noi kivut kenties vain kierukasta. Voiko sen alkuvaihees olla sellaisia kipuja?

hei, sitä kierukkaa laitattessahan pitäs olla varma onko paksuna. ainakin mulla oli epävarmaa niin pääsin veriraskaustestiin, implantti tosin. epäilisin että tuo juttusi on pelkkää kuvitelmaa.

Olen kahden vaiheilla. Kun en viitsisi alkaa tekeen testejäkään vain varmuuden vuoksi, ettei tule tapa :D Mutta...ehkä mä odottelen ja katson jos kivut jatkuu...Muistan vain kuinka raskauden alussa oli just samat alavatsa kivut...oli ihan tuskaiset. Ja miehen kanssa juttelimme, et just "näillä viikoilla" oli silloinkin. Voi että kun nyt ärsyttää!

hei, sitä kierukkaa laitattessahan pitäs olla varma onko paksuna. ainakin mulla oli epävarmaa niin pääsin veriraskaustestiin, implantti tosin. epäilisin että tuo juttusi on pelkkää kuvitelmaa.

Niin, siis mutta mä tunsin ton lapsen (joka meillä siis nukkuu tyytyväisenä jo) raskauden aikana jo tosi ajoissa oireet. Ja nyt siis voisi olla se aika et olisinkin traskaana ja oireet tunnen.

Yhteistyössä