Mammat! Nyt sitä ois tarjoolla mutta pieni probleema (ko?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja ihan oikeesti eiköhän aika moni oo kuumees joskus harrastanut seksiä ja empä ole koskaan mistään lukenut että siihen olisi joku kuollut?
oisko kellään materiaalia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:
ja ihan oikeesti eiköhän aika moni oo kuumees joskus harrastanut seksiä ja empä ole koskaan mistään lukenut että siihen olisi joku kuollut?
oisko kellään materiaalia? :D

paree kun jätät väliin kun noin peloittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma30:
...MUTTA minä olen sairas.
Käväsin eilen tohtorilla, Hän otti tulehdusarvot ja totesi niiden olevan ok, Samoin kuunteli keuhkot, nekin olivat ok, nielukin puhdas (ei peitettä) mutta punainen se oli. Merkkejä mistään keuhkokuumeestaa, sikaflunssasta, angiinasta yms ei ollut.
No tämä sairastelu alkoi eilen yhtäkkiä, kurkku on tosiaan ollut kipeä ja limaa erittyy aika kiitettävästi ja yskimällä ne sitten tuleekin ulos. Lämpöä on ollut iltaisin 37 astetta, muuten 36.5.
..

Älä nyt pahastu, mutta kuulostat sellaiselle, että tekeydyt tahallisesti sairaaksi, kun hieman kuumemittari nousee. Eihän toi edes täytä kuumeen rajaa. Ja ehkä tekeydyt juuri sellaiseksi, että et voi tehdä mitään erikoista, ettei tule sydänjuttuja..

Itse en olisi edes töistä pois noilla kriteereillä saati olisi mennyt lääkäriinkään noin pienestä.

mun normaali lämpö on 35,7 eli 37 lämpö tuntuu minulla jo pahalta.
Ja en toki ekaak ertaa mutta empä ole ennen sairaana harrastanut seksiä kun sitä harrastetaan muutenkin vähän..
nyt sitten olis mahollisuus muttakun olen sairaana.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:
mun normaali lämpö on 35,7 eli 37 lämpö tuntuu minulla jo pahalta.
Ja en toki ekaak ertaa mutta empä ole ennen sairaana harrastanut seksiä kun sitä harrastetaan muutenkin vähän..
nyt sitten olis mahollisuus muttakun olen sairaana.

Aijaa, aloituksessa laitoit 36.5 eli 37 aamulämpönä voisi olla aika normaali vaihteluväli kuukautiskierrosta katsottuna. Ihmisellä ja varsinkin naisella heittelee kyllä lämmöt muutenkin.

Kaikkea voi tehdä sairaanakin omasta kunnosta katsoen. Mitään kamalan fyysistä ja raskaa hommaa ei, mutta ei nyt seksin niin kamalan raskasta pitäisi olla.

piparisuu: aamusin lämpö on 36.5 ja sitten illalla se nousee 37.
Mutta NORMAALI lämpö on 35.7, joka on ihan pikkutytöstä asti ollut sama. Minulla siis tuo 37 vaatii särkylääkettä koska se aiheuttaa järkyttävän päänsäryn.

Yhteistyössä