V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:No epäiletkö todella että yksi seksikerta aiheuttaa sydänlihastulehduksen?
Jos olet kipeänä ja seksisessio on kovin fyysinen, niin mikä ettei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:No epäiletkö todella että yksi seksikerta aiheuttaa sydänlihastulehduksen?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:ja ihan oikeesti eiköhän aika moni oo kuumees joskus harrastanut seksiä ja empä ole koskaan mistään lukenut että siihen olisi joku kuollut?
oisko kellään materiaalia?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:ja että kuinka moni on buranan avuin tehnyt sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma30:...MUTTA minä olen sairas.
Käväsin eilen tohtorilla, Hän otti tulehdusarvot ja totesi niiden olevan ok, Samoin kuunteli keuhkot, nekin olivat ok, nielukin puhdas (ei peitettä) mutta punainen se oli. Merkkejä mistään keuhkokuumeestaa, sikaflunssasta, angiinasta yms ei ollut.
No tämä sairastelu alkoi eilen yhtäkkiä, kurkku on tosiaan ollut kipeä ja limaa erittyy aika kiitettävästi ja yskimällä ne sitten tuleekin ulos. Lämpöä on ollut iltaisin 37 astetta, muuten 36.5.
..
Alkuperäinen kirjoittaja mamma30:mun normaali lämpö on 35,7 eli 37 lämpö tuntuu minulla jo pahalta.
Ja en toki ekaak ertaa mutta empä ole ennen sairaana harrastanut seksiä kun sitä harrastetaan muutenkin vähän..
nyt sitten olis mahollisuus muttakun olen sairaana.