Nyt mä teen sen...etsin käsiini isosiskoni jota en ole koskaan tavannut.

nn.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja nn.:
Löysin pari vuotta sitten isoveljen, mahtavin juttu pitkään aikaan. Sisarusrakkaus syttyi heti, samasta puusta ollaan kyllä veistetty, monet itkut ja naurut jo läpikäyty. Toisinkin olisi voinut käydä, onneksi näin. Facebookista oli hyvä ensin vähän vakoilla että mikä tyyppi tää on, ennen kuin uskalsin ottaa yhteyttä.
Tällainen ois tietty ihan unelmajuttu, mutta en nosta turhaan toiveita noin korkealle :/
niin, en minäkään, siksipä lykkäsinkin etsintää ja yhteydenottoa vuositolkulla...senkin jälkeen kun veljen nykyinen nimi li tullut tietooni. Hienoa on myös se, että tuntemattomana pysytelleet muutkin sukulaiset ovat rohkaistuneet ottamaan yhteyttä ja kertomaan esim. meidän lapsuudesta. Mutta, kuten sanottu, mitään et häviä, voit vain voittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias ulla:
saako udella, miksei isäsi ole pitänyt yhteyttä lapseensa? sinullako on läheiset välit teidän isään?
Isä oli juoppo. Lapsen äiti dumppasi hänet ja luultavasti pisti vastaan tapaamisasiassa (enkä ihmettele jos näin teki), isällä menojalka vipatti niin että ei varmaan kiinnostus riittänyt.

On, mutta ei ole aina ollut. Näin isäni viimeisen kerran 5v iässä...tuolloin hän hakkasi kännissä avopuolisonsa kun olin isiviikonlopulla. Sen jälkeen sanoin etten halua enää mennä isin luokse. Enkä mennyt.

Seuraavan kerran isä soitti, kun olin 17v. Siitä lähtien ollaan alettu olemaan yhteyksissä ja nyt hän on hyvin läheinen. Ei enää juo ja on saanut elämänsä täysin kuntoon. Eri mies nykyään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Jaa-a, mitäs jos sisko on vaikka homoseksuaali ja käynyt sellaisella marssilla. Ehkä nyt olisi vaan parasta pysyä siellä kuplasi sisällä.
Sisko saa olla homoseksuaali...ei mulla ole mitään homoseksuaaleja vastaan. Ystäväpiiristäkin heitä löytyy, jotta jos sisko on sinkku niin järkkään hälle vaikka sokkotreffit, jos haluaa.
 
nn.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Jaa-a, mitäs jos sisko on vaikka homoseksuaali ja käynyt sellaisella marssilla. Ehkä nyt olisi vaan parasta pysyä siellä kuplasi sisällä.
(Pakko sanoa että se veli jonka mä löysin on homoseksuaali ja käynyt sellaisilla marsseilla.)
 

Yhteistyössä