nyt mä olen mainonnan uhri...rakastuin pussilakanaan :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Ja minä viskasin mainokset suoraan keräykseen. :headwall:

Ostin juuri mieleiseni pussilakanat, joten on ehkä järkevää, että en mene roskista tonkimaan.
Mut siis nuo oli TOSI hienot...ja siihen sai lakanankin mukaan :whistle: B)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
Meillä on ne :D
Eilen laitettiin tuulelta tuoksuvina sänkyn..noiden kanssa vielä Luhdan turkoosit lakanat.
eikä :eek: |O . Vähänkö mäkin laitan Turun Sanomiin ilmoituksen kun mun omani on paikallaan... |O |O

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
siis nuo oli TOSI hienot...ja siihen sai lakanankin mukaan
Sitä epäilenkin kuvauksesi perusteella, mutta nyt on pakko järjen voittaa. Lompakossa ei ole kovin paksu pino seteleitä.
No duoda duoda....just mietin että ihan varmaan menen taas tämänkin kanssa puihin. Teen perinteiset, eli sen mitä miehen kanssa harrastetaan. Päätetään että ostetaan jotain, innostutaan hitosti ja ollaan jo kovaa vauhtia menossa kauppaan. Sitten toinen meistä alkaa epäröimään ja innostus hiipuu. Aletaan miettimään että tarvitaanko me OIKEESTI sitä mitä ollaan menossa ostamaan. Lopulta yhteistuumin päätetään ettei me oikeestaan tarvita sitä ja jätetään ostamatta :LOL: :LOL:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mä en voi ostaa noita, kun mun herkkä hipiä ei kestä kuin puuvillasatiinisia lakanoita :(
Siis oikeesti vai? Eipä olis tuokaan mukavaa :( . Vaikka toisaalta sitten täytyy ottaa täysi ilo irti puuvillasatiinisista. Meen äitillä on yhdet tuollaiset ja ne on kovin pehmeät. Takuulla hyvin ihanat jos ei tykkää sellaisista peltisistä kuten minä :D

Turkilmas
Lopulta yhteistuumin päätetään ettei me oikeestaan tarvita sitä ja jätetään ostamatta :LOL: :LOL:
Niinhän se on järkevää. Äidiltä ja anopilta saa kuitenkin ehjiä petivaatteita, kun he siivoavat kaappejaan. B)
Meillä anoppi pitää itse ne vanhat (tai antaa mun vanhemmille) ja ostaa meille uudet B) :saint:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
Ääh, pakko oli nousta hakeen se mainoslehti ja kattoo itekki mikä näin puhuttaa. Oiskohan hyvä häälahjaksi ystävälle..
No mä ainakin saattaisin jopa itkeä onnesta B) . Ja kiva alennushan tuossa nyt on, ei lainkaan paha hinta tuollaisesta setistä. Muista sit just tuo raidallinen kun se kerran on kaikkeist hienoin :D

Turkilmas
Mä näin mun kauniista pussilakanoista unta. Ja siinä unessa vielä mietin että tää täytyy kertoa palstalla.

Niin että tiedoksenne: noissa pussilakanoissa oli todella hyvä nukkua, ainakin mun unessani :D :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska meinaat ne käydä ostamassa?
Jaa'a, enpä tiedä oikeesti. Saattaa olla että jää taas vaan puheeksi ja haaveeksi kun en sitten maltakaan ostaa... Täytyy nyt katsoa koska sitä pääsee edes Cittariin.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ostin ikeasta pussilakanasetin ja se makso 3e ja parhaimmat pussilakanat ikinä!! :LOL: ihanan pehmoset nukkua! mieskin aina valittaa ku ne vaihtaa pois et ku muut on niin kovia. :LOL:

eli halvalla saa joskus hyvää!
Jos tykkää pehmeistä B) . Mä kun tykkään täyspuuvillaisista just sen takia että ne on ihanan kovia.

Mutta totta on että halvallakin saa joskus hyvää, se on tullut monesti todistettua =)

Linkistä päätellen mä en nyt voi jakaa ihastusta sun kanssas rakas turkilmas, mutta muuten kyllä tykkään hirmuisesti Luhta Home-tuotteista, meiltä löytyy peitot, tyynyt ja päiväpeitto siitä ja yksi pussilakanasetti, joka muuten on sellainen ihanan "kova" ja kahiseva. Muuten ollaan käytetty puuvillasatiinisia pussilakanoita, mutta ne on kyllä tosi pehmeitä ja vähän "lerppujakin" eli seuraavaksi varmaan ostetaan Luhta Homea. Toisaalta muuten nuo sun lakanat vois sopia väriltäänkin meidän makkariin... Eli pitäisköhän mun sittenkin alkaa pitää siitä kuosista?! :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Linkistä päätellen mä en nyt voi jakaa ihastusta sun kanssas rakas turkilmas, mutta muuten kyllä tykkään hirmuisesti Luhta Home-tuotteista, meiltä löytyy peitot, tyynyt ja päiväpeitto siitä ja yksi pussilakanasetti, joka muuten on sellainen ihanan "kova" ja kahiseva. Muuten ollaan käytetty puuvillasatiinisia pussilakanoita, mutta ne on kyllä tosi pehmeitä ja vähän "lerppujakin" eli seuraavaksi varmaan ostetaan Luhta Homea. Toisaalta muuten nuo sun lakanat vois sopia väriltäänkin meidän makkariin... Eli pitäisköhän mun sittenkin alkaa pitää siitä kuosista?! :D
Ei kait noista voi olla pitämättä :saint: . Mä nyt olen aina kaikista Pentikin mainoksistakin ihan huumassa kun niissä on usein samat sävyt :p :p .

Tosin mä just aloin miettimään että noi on aika modernit nuo pussilakanat vaikkakin siis ihanat värit. Niin...kun ne pitäis olla silleen vanhanaikaisesti samansävyiset...tai jotain :ashamed: .

Eläkä sä mieti noita värejä kun ne ei sovi siihen teidän tauluun sängyn yläpuolella :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ei kait noista voi olla pitämättä :saint: . Mä nyt olen aina kaikista Pentikin mainoksistakin ihan huumassa kun niissä on usein samat sävyt :p :p .

Tosin mä just aloin miettimään että noi on aika modernit nuo pussilakanat vaikkakin siis ihanat värit. Niin...kun ne pitäis olla silleen vanhanaikaisesti samansävyiset...tai jotain :ashamed: .

Eläkä sä mieti noita värejä kun ne ei sovi siihen teidän tauluun sängyn yläpuolella :attn:
Meidän taulu on sopeutuvainen, se on joutunut yksiin jo monen värin kanssa elämänsä aikana :xmas:

Yhteistyössä