Nyt mä tuuletan ja kovaa!! \o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heavyfreak pihalla

Vieras
Otin tossa päivällä ekan ton uuden kipulääkkeen, kivut oli taas pahana. Eka tuntu ettei se tee mitään, pikkasen vaan kipua alentaa.. Nooh, eipä menny ku vähän toista tuntia lääkkeen otosta ni jysähti niinku ois pesismailalla päähän syöny.

Kuula on ihan totaalisen sekaisin, se nyt on sivuseikka, mutta kipua ei ollenkaan!! Tai no sellasia vaimeita vihlaisuja sillon tällön et tietää et jossain se siel taustalla on mutta käytännössä ei ollenkaan! Voi hemmetti ku mä oon ilonen! Nyt mun ei tarvii enää pelätä sitä kipua, eikä sitä tajunnanmenetystä, ei sitä että se taas kestää viikkoja tai saada sen takia paniikkikohtauksia. Nyt mulla vihdoin on sellanen lääke millä mä saan kivun pois!

Nyt on vaan niiiiiiiin rauhallinen olo :) Mä tiedän että mä selviin tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak pihalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! =) Mikä vaiva sulla sitten on kun tuommoista kipua on? *utelias*

Endometrioosi tekee pahoja kipuja, radikaalileikkaukseen oon jonossa eli poistetaan kohtu ja munasarjat.

Auts!Oon tosiaan kuullu juttuja kuinka kivulias se endo voi pahimmillaan olla.Toivottavasti pääset nopeesti leikkaukseen ja kivut loppuu.Onnea kuitenkin vielä tehokkaasta lääkkeestä! =) Edes vähän helpotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak pihalla:
Hienoa! =) Mikä vaiva sulla sitten on kun tuommoista kipua on? *utelias*

Endometrioosi tekee pahoja kipuja, radikaalileikkaukseen oon jonossa eli poistetaan kohtu ja munasarjat.

Auts!Oon tosiaan kuullu juttuja kuinka kivulias se endo voi pahimmillaan olla.Toivottavasti pääset nopeesti leikkaukseen ja kivut loppuu.Onnea kuitenkin vielä tehokkaasta lääkkeestä! =) Edes vähän helpotusta.

Joo kyllähän tää nyt jo tilannetta helpottaa ku ei tarvii joka kerta sairaalaan tai osastolle lähtee ku kivut iskee päälle.

Kiitos vielä :)

On tää niin suuri helpotus! Yli kymmenen vuotta näitä kipukohtauksia ja lukemattomia sairaalareissuja ku ei näitä oo saatu kuriin muuta ku sairaalassa. Nyt vihdoin! Itku multa pääsi ku kipu helpotti, niin iso helpotus se oli.

Yhteistyössä