Alkuperäinen kirjoittaja JuneGrace:Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:mä olen kyllä niin ilkeä kerrankin ja sanon ettei kerrostaloon sovi mikään koira!
niih, ja jos on joku pakko kuitenkin hommata ni ei ainakaan sellasta joka vaatii paljon aktiviteettia, esim. palvelus- tai paimenkoiraa, eikä myöskään metästyskoiraa, joihin mm. noutajat mielletään, joten jokin pullosuti eli kiinanpalatsikoira vois tulla kyseeseen...
Minnuu aina kiinnostaa tämä arkumentti, että ei ainakaan mitään toimintaa vaativaa kerrostaloon... Miten ihmeessä se asumismuoto siihen koiran kanssa toimimiseen vaikuttaa? Yleensä ne on juuri ne omakotitaloissa elävät jotka vähemmälle jäävät, kun sieltä kerrostalosta on ihan oikeasti lähdettävä sen koiran kanssa toimimaan, eikä vain pahimmassa tapauksessa lasketa sitä koiraa yksikseen ulos.
Ja kyllä, minulla on peräti KOLME palveluskoiraa kerrostalossa![]()
asumismuodolla ei sinänsä väliä muuten kuin muiden ihmisten näkökulmasta katsottuna, olettaen että koiran omistajat ovat työssä käyviä, jolloin koira ehkä mahdollisesti yksin jäätyään haukkuu ikäväänsä tai postinjakajaa tai ketä vaan rapussa kulkijaa, mikä on ihan sikarasittavaa!!
btw, mulla on ollu koira, pk collie ja ihan okt:ssa, lenkkeiltiin ihan kuin kerrostalossakin, ei ois juolahtanu mieleenkään laskee sitä paskoo omalle pihalle, harrastettiin tokoa ja palveluskoiralajeja mm. jälestämistä ja hakua, pahus vaan kun kulta nukkui vanhuuttaan ikiuneen kolmisen vuotta sitten, ikävä on edelleen kova :'(