Nyt mä sen keksin!!! (laihuudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se laiha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se laiha

Vieras
Kirjoitin tänne yks kerta siitä miten en tajua miksi haluan olla kovin laiha vaikken pidä sitä kauniina. Noh, äsken selasin ihmisten kuvia ja huomasin arvostelevani heitä mielessäni tähän malliin: "tuo on isompi/pyöreämpi kuin minä, minulla on jotain mitä hänellä ei ". Nyt se vaan iski. Mulla on asiat niin surkeesti, että laihana koen, että minulla on edes yksi asia josta niin monet haaveilevat. Nämä arvostelemani naiset eivät edes olleet lihavia vaan sellaisia jonka näköisistä pidän! Tuskin ne edes haluaisivat olla näin laihoja, mutta mun sairaat aivot silti kuvittelee, että oon nyt jotenkin sillä alueella parempi.. Noh, selvispä tämäkin ja voinen alkaa työstää asiaa.

Tunnistan olotilan, tosin mulla (oman) laihuudenihannointi aikoinaan juonti juurensa kontrollintunteeseen... Kun ei elämässä voinut mitään muuta hallita niin halusin sentäs omaa painoani hallita. Nykyään kaikki muu ihan jees niin painokin pysyy hallinnassa ilman sen kummempia kommervenkkejä :) Eikä enää ole tarvetta tiputtaa alle viiteenkymmeneen, pikemminkin päinvastoin, on pitänyt tehdä töitä lapsen syntymän jälkeen jotta se pysyisi sen yllä.

Voin kyllä hyvin kuvitella, että laiha keho on etu monessakin suhteessa. Siksi en yhtään ihmettele siihen liittyviä ajatuksia sekä tavoitteita. Pyrinhän itsekkin tällaisena possuna kohti tervettä kehoa. Terveyden lisäksi haluan kehon olevan esteettinen, eletäänhän esteettisessä yhteiskunnassa joissa ihmiset arvioidaan usein ensisilmäyksellä.

Yhteistyössä