Nyt mä olen *** vihainen - tiedoksi teille kissanomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

Ja minä ilmoitan poliisille, jos niin teet. B)
Hyvä äitihän murhaa toisten ihmisten lemmikkejä.

No pidäpä se mirrisi jatkossa ihan sisätiloissa ettei enää erehdy meidän pihalle ;)

No minullapa ei ole mirriä, mutta jotain empatiakykyä sentään sisälläni.
;)

No sinä voit vapaasti antaa kissojen tuhoja sun pihamaata,minä en anna.

Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

No pidäpä se mirrisi jatkossa ihan sisätiloissa ettei enää erehdy meidän pihalle ;)

;)

Montako toisten lemmikkiä olet jo tappanut?

vaikka itse olenkin kissojen omistaja, niin täytyy kyllä peesata ap:tä.. Meillä on aina ollut kissat sisäkissoja, eivät pääse muita häiriköimään, eivätkä muiden omaisutta pilaamaan. Asuessani viela vanhempieni luona, kävi pihallamme naapurin kissa kuseksimassa talon kulmille, se haju on ihan järkyttävä, ja houkuttelee paikalle muita kissoja sitten.. Samaten kun muutkaan eläimet, eivät kissatkaan saa muita ihmisiä häiritä eivätkä toisten omaisuutta sotkea!

;)

Montako toisten lemmikkiä olet jo tappanut?

Muutaman kerran lihasoppaa tehnyt :p

Mua kyllä ihmetyttää se et kun aina sanotaan että eläin on perheessä kuin perheenjäsen niin miksi sillä on silti omat juttunsa mitä tekee, antaakohan ne ihmisperheenjäsentensäkin käydä tekemässä kakkelinsa naapurin terassille tai käydä kuopsuttamassa kukkasipulit pois naapurin kukkapenkistä? Tuohonkin sais tulla joku laki että se joka ei huolehdi omistaan, niin joko eläimeltä nirri pois tai joutuu luovuttaa eläimen toisaalle.

Ja tuo on huono juttu kun osa kylänväestä ruokkii ja huolehtii toisen eläimestä, sitten ne eläimet kulkee kaikkien markilla ja ovella määkimäs jos täältä jotain heruis.

MEilla tunki yhes kämpäs entisten asukkaiden kissa keskellä yötäkin ikkunasta sisälle |O :kieh: :headwall:

Kun niille soitti niin eivät pahoitelleet sitten pätkääkään, sanoivat vaan "aha, no se onki ollu hukassa" vittuuttani vein sen katin löytöeläin taloon :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Kyllä se pitää nylkee ensin :p

Joo on liian työlästä pitää kiinni kattilankannesta ettei mirri loikkaa karkuun :saint: :laugh:

:laugh: :ashamed:

Pitää pian niin kamalaa ääntä muutenkin siellä kattilassa että herää pian epäluuloja lähipiirissä :laugh:

Mua kyllä ihmetyttää se et kun aina sanotaan että eläin on perheessä kuin perheenjäsen niin miksi sillä on silti omat juttunsa mitä tekee, antaakohan ne ihmisperheenjäsentensäkin käydä tekemässä kakkelinsa naapurin terassille tai käydä kuopsuttamassa kukkasipulit pois naapurin kukkapenkistä? Tuohonkin sais tulla joku laki että se joka ei huolehdi omistaan, niin joko eläimeltä nirri pois tai joutuu luovuttaa eläimen toisaalle.

Ja tuo on huono juttu kun osa kylänväestä ruokkii ja huolehtii toisen eläimestä, sitten ne eläimet kulkee kaikkien markilla ja ovella määkimäs jos täältä jotain heruis.

Mulla ei ollut ihan pokkaa mennä paskomaan naapurien pihaan vaikka ne paskatti niiden koiran meidän pihan reunaan, mut yhtenä kauniina päivänä lapion kasan niitä paskoja pussiin ja kaadoin niiden pihaan, ukko tuli ovelle karjumaan mut mä vaan hymyilin ja sanoin "aattelin palauttaa nää mitä teilt on tippunu"

Tuota ennen olin tosin sanonut monta kertaa asiasta ihan nätisti... Ei näkynyt ukkoa ja koiraa sen jälkeen :laugh:

Kyllä mukain ärsyttäisi |O
Ottaa jo päähän kun joku katti aina käy tuolla meidän pihalla, vaikka se ei mitään tuhoa ole ainakaan näiden kuluneiden vuosien aikana ole tehnyt.
Mutta juu, on meilläkin kissa, se vaan ei ulkoile vapaana eikä takuulla käy kenenkään muun pihalla kun omalla.

Enkä muuten anna oman koirammekaan paskoa meidän pihalle.

Hankkikaa kissankarkoitus suihketta. Jos jaksat laittaa säännöllisesti, pysyy katit kaukana. Eikä edes maksa paljon. Meillä lasten hiekkalaatikko pysynyt kakattomana, kun olen ottanut käyttöön. Irti olevan kissan saa muuten ottaa ihan laillasestikin kiinni ja toimittaa rankkurille. Säilyttävät siellä jonkin aikaa ,ja jos omistaja ei hae lopetetaan kissa. Omistaja joutuu kissaa hakiessaan maksaa rankkurille ennenkuin saa kissan. Tamakin voi auttaa välinpitämättömiin kissan omistajiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kissat karkoittanut:
Hankkikaa kissankarkoitus suihketta. Jos jaksat laittaa säännöllisesti, pysyy katit kaukana. Eikä edes maksa paljon. Meillä lasten hiekkalaatikko pysynyt kakattomana, kun olen ottanut käyttöön. Irti olevan kissan saa muuten ottaa ihan laillasestikin kiinni ja toimittaa rankkurille. Säilyttävät siellä jonkin aikaa ,ja jos omistaja ei hae lopetetaan kissa. Omistaja joutuu kissaa hakiessaan maksaa rankkurille ennenkuin saa kissan. Tamakin voi auttaa välinpitämättömiin kissan omistajiin.

Kovin on työlästä tuo suihkuttelukin toisen laiskuuden takia, etenkin näin sadepäivinä. Kun kuitenkin se kissa ei ole minun ja tontti on, joten mikä on liikaa? Se kissa siellä tontilla minne se ei kuulu ja johon sillä ei ole lupaa tulla. Näkeekö muuten jostain et missä noita rankkureita on? Missä olis meidänkin lähin, olisko se 30km päässä, joten onhan tuo on periaate-rahakysymyskin lähteä sitä sinne kiikuttamaan vaikka sillä eroon ehkä kissasta, ainakin hetkeksi, pääsisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mua kyllä ihmetyttää se et kun aina sanotaan että eläin on perheessä Mulla ei ollut ihan pokkaa mennä paskomaan naapurien pihaan vaikka ne paskatti niiden koiran meidän pihan reunaan, mut yhtenä kauniina päivänä lapion kasan niitä paskoja pussiin ja kaadoin niiden pihaan, ukko tuli ovelle karjumaan mut mä vaan hymyilin ja sanoin "aattelin palauttaa nää mitä teilt on tippunu"

Tuota ennen olin tosin sanonut monta kertaa asiasta ihan nätisti... Ei näkynyt ukkoa ja koiraa sen jälkeen :laugh:

Voi vitsit, sulla oli pokkaa :laugh: Olis pitäny vissiin silloin yhtenä keväänä kerätä ne kaikki yli 40kissanpaskapökälettä kans pussiin ja viedä omistajalleen mitä kerättiin tästä alle 1000m2 tontilta pois lumien sulamisen jälkeen :whistle:

meillä oli ennen sama ongelma, vaan eipä ole enään laitoin terassille loukun ja pyydystin kissan sinne ja vein löytöeläintaloon tein sen kolme kertaa ei ole kissaa enään näkynyt

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuule kyllä ne on kusseet tuohon ja se on jo aika tavalla eri asia kuin koiranpaska, jonka saa siivottua sentään nätisti pois mutta milläs pääset eroon kissankusen hajusta. Ja luuletko oikeesti, että on hienoa kun viikko sitten ostetut tuolinpehmsuteet on kyllästetty kissankarvoilla ja vitustako minä tiedän montako rottaa se on niiden päällä syönyt.

Pissanhaju lähtee pois etikkavedellä (tai etikka-fairy-vesiliuoksella). Ja on sellainenkin todella tehokas aine kuin PissiPois.
Kerää tuolinpehmusteet varuiksi pois kun ette istu niillä.
Ja puhu kissan omistajan kanssa, jos tiedät kenen se on.

Meilläkin on sisäkissoja, ulkoilevat vain verkotetulla parvekkeella. Meidän omalla siis. ;) Taajama-alueella en päästäisi kissoja itsekseen ulos. Sen lisäksi, että niistä voi olla harmia naapureille, myös kissaa uhkaa taajamassa niin monet vaarat. Meidän kissat pelkäävät ulkoilua, mutta siskoni ulkoiluttaa kissaansa valjaissa kuin koiraa, joka päivä. Kissa saa happihyppelynsä turvallisella tavalla. Vaatii tietysti opettamista, mutta toimii hienosti.

Alkuperäinen kirjoittaja kissat karkoittanut:

No ei juma se kyllä MINUN tehtävä ole niitä katteja karkottaa omalta pihalta, jos isäntäväki sen antaa kuljeskella miten sattuu.. :/ Kissojenomistajat tuosta pitäis laittaa vastuuseen.

Mun äiti oli muuten edellisessä talossa lopen kyllästynyt naapurinkissoihin, kun kävivät kusella joka päivä äidin kukkapenkillä.

Mutsi nakkas kerran kissaa (ei osunut kyllä.. :whistle: ) siideripullolla, ei näkynyt sitä kattia enää meidän pihalla. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:tä:
kissathan eivät saa kuljeskella sen enempää vapaana kuin koiratkaan:(
Onneksi meillä vaan sisäkissoja:D

samaa olin kirjoittamassa ja vielä piti lisätä että hengen saa riistää niiltä kissoilta jos vapaana liikkuu. Meiltä ei muiden kissat hengissä pois lähde.

Ostakaa sitä, ja ostakaa tätä, tehkää niin ja tehkää näin.

Meidän kissattomienko pitäisi tosiaankin kustantaa kaiken maailman kissa karkoitteet ja kannelliset hiekkalaatikot? Eikös se ole sen kissanomistajan pussista otettava raha? Tai ainakin pitäisi olla.

Voi vitsit, sulla oli pokkaa :laugh: Olis pitäny vissiin silloin yhtenä keväänä kerätä ne kaikki yli 40kissanpaskapökälettä kans pussiin ja viedä omistajalleen mitä kerättiin tästä alle 1000m2 tontilta pois lumien sulamisen jälkeen :whistle:

Olisit palauttanut vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ghhh:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän ap:tä:
kissathan eivät saa kuljeskella sen enempää vapaana kuin koiratkaan:(
Onneksi meillä vaan sisäkissoja:D

samaa olin kirjoittamassa ja vielä piti lisätä että hengen saa riistää niiltä kissoilta jos vapaana liikkuu. Meiltä ei muiden kissat hengissä pois lähde.

Siis kuinkakohan monta kertaa tästäkin on tällä palstalla puhuttu - vapaana liikkuvilta kissoilta EI saa riistää henkeä. Vain selvästi villiintyneet kissat saa lopettaa, mutta siihen joukkoon kuuluu äärimmäisen harva kissa. Kissan tappaminen, tontilla kuin tontilla, on sekä laitonta että äärimmäisen empatiakyvyttömyyden osoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Siis kuinkakohan monta kertaa tästäkin on tällä palstalla puhuttu - vapaana liikkuvilta kissoilta EI saa riistää henkeä. Vain selvästi villiintyneet kissat saa lopettaa, mutta siihen joukkoon kuuluu äärimmäisen harva kissa. Kissan tappaminen, tontilla kuin tontilla, on sekä laitonta että äärimmäisen empatiakyvyttömyyden osoitus.

Entäs sillon kun ne änkee ikkunoista sisälle?