Nyt mä olen *** vihainen - tiedoksi teille kissanomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ai oikeesti? [/quote]

Juu juu, tottakai :saint: No ei tietenkään, kiikuttaisin kissankutaleen omistajalleen ja avaisin sanaisen arkkuni. Kiitos nam.

[/quote]

mä jo aattelinki et oikeestikko aikuset ihmiset rehvastelee tollee et "minäpä tapan sun kissan jos se tulee tänne"
mut jos se oli vitsi oikeesti niin sitte...

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on kevään merkki ku ekat "vitun kissanomistajat ku karistelee karvoja meijän terassille" ketjut alkaa nousee pintaa ku sienet sateella.

samalla tavalla mua vituttaa noi koiran paskat tien varsilla.

oiskin varsilla mutta meilläpäin ne on keskellä kävelytietä. |O

On täällä sitäkin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vittu joka ikisellä tuolinpehmusteella se jonkun katti on istunut yöllä ja miehen paitakin oli tossa terassilla, kun se oli ollut kuivumassa ja pesuun menee sekin, kun se on täynnä sen katin karvoja. Ja nukenvaunuissakin oli käyty.

Eikö kissanomistajat todellakaan voi pitää niitä helvetin kattejaan kiinni??? Ei munkaan koirani paskanna teidän terassille.

Koiran paska ja kissan karvat on hieman eri asia...sit jos kissa ois paskonu sinne teidän terassille, ni asia ois sama...

Meillä kissat kulkee vapaina ja toinen jopa käy naapurissa sisällä syömässä ja makoilemassa sohvalla katselemassa telkkaria :D

Teilläpäs on syvä luotto naapurin tyyppeihin. Järkky! :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Vittu joka ikisellä tuolinpehmusteella se jonkun katti on istunut yöllä ja miehen paitakin oli tossa terassilla, kun se oli ollut kuivumassa ja pesuun menee sekin, kun se on täynnä sen katin karvoja. Ja nukenvaunuissakin oli käyty.

Eikö kissanomistajat todellakaan voi pitää niitä helvetin kattejaan kiinni??? Ei munkaan koirani paskanna teidän terassille.

Koiran paska ja kissan karvat on hieman eri asia...sit jos kissa ois paskonu sinne teidän terassille, ni asia ois sama...

Meillä kissat kulkee vapaina ja toinen jopa käy naapurissa sisällä syömässä ja makoilemassa sohvalla katselemassa telkkaria :D

Teitin kissa jos erehtyis meille sisälle ja suinkin kiinni saisin niin meillä syötäis lihasoppaa :saint: :laugh:
ai oikeesti?

Kyllä se pitää nylkee ensin :p

Joo on liian työlästä pitää kiinni kattilankannesta ettei mirri loikkaa karkuun :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Juu... ottaa päähän, ku katit kuseksii autotalliin ja pyörii pihoilla.

Niin muakin, ja paskovatkin vielä meidän tontille. Meen naapurissa on kolme kattia ja ne "asuu" meillä. Ja mulla on astma. :( Ei oo kivaa kun ne makoilee ihan joka paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Se on kyllä tosi inhottavaa kun kissat käy nukkuu terassituolien pehmusteilla. Mut sikspä myö ostettiin niille säilytysarku niin vältytään vitutukselta. Hiekkalaatikon päällekkin ostetaan pressu niin ei pääse katti tarpeilleen. Ja kissan merkkailluun auttaa esim appelsiinin tai sitruunan haju.

En silti pidä sellaisista kissoista jotka tuhojaan tekee. Mutta omilla ratkaisuillaan voi vähänvaikuttaa tälläisten kissojen tekosiin.

Noilla joka ikisellä pehmusteella oli koko yön sitruunanpuolikkaat eikä näyttänyt kattia häiritsevän. Ja muuallakin pihassa ja katoksessa on niitä mutta tota kattia ei paljon napostele.

Voihan :/
Ootko kokeillut kissakarkotetta?
Tai tiedätkö kuka kissan omistaja on? Et jos painelisit suoraan hänen juttusilleen?

Teitin kissa jos erehtyis meille sisälle ja suinkin kiinni saisin niin meillä syötäis lihasoppaa :saint: :laugh:
ai oikeesti?

Kyllä se pitää nylkee ensin :p

Joo on liian työlästä pitää kiinni kattilankannesta ettei mirri loikkaa karkuun :saint: :laugh:

:laugh: :ashamed:

Onks tuohon kissojen irtipitämiseen olemassa joku laki? Koirat ainakin täytyy pitää kytkettyinä taajamassa. Ja jännä juttu et koiria ei saa viedä lasten leikkipaikoille, mut ilmeisesti on ihan ok viedä kissa valjaissa sinne hiekkalaatikolle rypemään.

ai oikeesti?

Juu juu, tottakai :saint: No ei tietenkään, kiikuttaisin kissankutaleen omistajalleen ja avaisin sanaisen arkkuni. Kiitos nam.

[/quote]

mä jo aattelinki et oikeestikko aikuset ihmiset rehvastelee tollee et "minäpä tapan sun kissan jos se tulee tänne"
mut jos se oli vitsi oikeesti niin sitte...[/quote]

No en mä nyt niin sika ole. Mutta kyllä se pistää vituttamaan kun naapurissa on tämmösiä kissanomistajia ja he vain tyynesti katsoo ohiajaessaan että ai jaa tuossakos se meidän pieni naukumaija taas seikkailee. Kohti lasten hiekkalaatikkoa. Ja kun eivät edes säikähdä jos yrittää äkkiliikkeellä itsekin niitä säikäyttää, en alennu kivien heittoon tai harjalla hätistelyyn vaan tulevat pirulaiset kohti että rapsuta :kieh:

Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

Ja minä ilmoitan poliisille, jos niin teet. B)
Hyvä äitihän murhaa toisten ihmisten lemmikkejä.

No pidäpä se mirrisi jatkossa ihan sisätiloissa ettei enää erehdy meidän pihalle ;)

Se on kyllä tosi inhottavaa kun kissat käy nukkuu terassituolien pehmusteilla. Mut sikspä myö ostettiin niille säilytysarku niin vältytään vitutukselta. Hiekkalaatikon päällekkin ostetaan pressu niin ei pääse katti tarpeilleen. Ja kissan merkkailluun auttaa esim appelsiinin tai sitruunan haju.

En silti pidä sellaisista kissoista jotka tuhojaan tekee. Mutta omilla ratkaisuillaan voi vähän vaikuttaa tälläisten kissojen tekosiin.

Mutta pitääkö sun maksaa ne katetut hiekkalaatikot ja pehmusteiden säilytyslaatikot? Mun mielestä ei, vaan sen kissanomistajan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Teilläpäs on syvä luotto naapurin tyyppeihin. Järkky! :o

Meille tuo asia selvis viikonloppuna ku juteltiin heidän kanssaan, ni kertoivat, et toinen kissamme viettää heillä aikaa ja tietää miten pääsee sisälle, tietää missä heillä on jääkaappi ja iltaisin aina klo 21.30 haluaa pihalle ja kun mie taas niihin aikoihin käyn kutsumassa kissat sisälle iltapalalle ja nukkumaan, ni tulee kotio...enkä oo tienny yhtään, et naapurissa viettää tuolle aikaa ja elää kaksoiselämää...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuule kyllä ne on kusseet tuohon ja se on jo aika tavalla eri asia kuin koiranpaska, jonka saa siivottua sentään nätisti pois mutta milläs pääset eroon kissankusen hajusta. Ja luuletko oikeesti, että on hienoa kun viikko sitten ostetut tuolinpehmsuteet on kyllästetty kissankarvoilla ja vitustako minä tiedän montako rottaa se on niiden päällä syönyt. Ja luuletko oikeesti että tahdon kissankarvoja tänne. Mitäs jos meillä oltais allergisia? Tai mies onkin kyllä lievästi. Mutta siinä koiranpaskassa on sekin ero, että kun ne koirat EI paskanna sun terassille mutta ne kissat pörrää joka vitun paikassa.

No sie et sanonutkaan, et ne on kussu sinne...puhuit vaan karvoista.. En miekään tykkää, et kissat kusee pihatuoleihin tai mattoihin...onneks omat kissat käy metsässä aina tarpeillaan... ainakaan meitin pihassa ne ei käy, eikä lähimmän naapurin...Mut kyllä mie ymmärrän sinnuu...sen verran useesti menny vanhoihin kissoihin hermot ku teki protestikusia sisälle ja just aina niihin kaikista vaikeimmin putsattaviin nahkasohviin...

Ja kyllä ne jotkut koiratkin paskovat terasseille...vanhassa talossamme oli naapurissa semmonen perhe joka päästi koiransa aina tarhasta vapaaks ja se tuli aina meitin pihalle tarpeilleen...meitin talossa kun ei pariin vuoteen kukaan ollu asunu ennen meitä, ni piti sitä reviirinään...

Ei ONNEKSI ole vielä nyt kun ostettiin uudet matot ja pehmusteet mutta vanhan maton kävi joku kusemassa. Ja sen takia raivoon jo noista karvoista kun pelkään ettäkohta on kustakin tossa. Ja kun tosiaan ne likaiset tassunjäljet ja karvatkaan ei tosiaan ilahduta. Niitä ei voi puolustella millään.

Ja meidän koira ei pasko kenenkään terasseille mutta jos saan selville ton kissanomistajan niin taatusti käydään paskalla siellä koiran kanssa.

Itse olen entinen kissanomistaja, jonka kissat eivät koskaan olleet vapaana.
Mutta nyt huomaan että mulla on nostanut suorastaan kissaviha päätään! Naapurissa on kaks kattia, joista toinen tekee liukuhihnalta pentuja. Ja tietenkin sekä aikuiset että pentukissat ovat vapaana.
Asutaan rivitalossa ja elämä on mennyt aika vaikeaksi kissojen takia;
- Lasta ei voi ilman valvontaa jättää hetkeksikään nukkumaan vaunuihin vaikka olisi itkuhälytin, koska kissat hyppivät vauvuihin :kieh: Eli pitää napottaa siinä pihalla vaikka sisällä olisi kotitöitä.
- Kissat ovat jo tällekin kevättä penkoneet istutukset ja kukkamullat useaan otteeseen :kieh:
Naapurit päästävät kissat ikkunasta sisään, joten joka ilta ja yö kissat hyppivät myös meidän ikkunalaudoilla :kieh: Töihin kun on menossa aamulla ja tyttökin valvottaa niin pellin ruminaan ei enää kiinnosta heräillä öisin :kieh:
Ja nätisti kun naapurille on asiasta huomautettu niin naureskelee vain miten ne on suloisia :kieh:
Mitä tässä sitten pystyy asialle tekemään? SAAMARIN KATIT!

Alkuperäinen kirjoittaja nekkunen:
eikö teillä ole varaa lasittaa terassia? jos on avoin ulkotila, niin helvettiäkö luulet, että siellä ei linnut ja muut eläimet käy. voi yksinkertaisuus

Senkö takia se pitäis lasittaa ettei naapurin karvakasa pääsis tuhoo paikkoja :o

No mitä me saadaan tehä noille maaseudulla irrallaan juokseville koirille jotka paskoo muitten nurtseille ja haukkuu ja räksyy ja pelottelee lapsia.. olkoon vaik kuinka kilttejä..
Saadaanko me tehä niistäki lihasoppaa?

Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

Ja minä ilmoitan poliisille, jos niin teet. B)
Hyvä äitihän murhaa toisten ihmisten lemmikkejä.

No pidäpä se mirrisi jatkossa ihan sisätiloissa ettei enää erehdy meidän pihalle ;)

No minullapa ei ole mirriä, mutta jotain empatiakykyä sentään sisälläni.
;)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

En silti pidä sellaisista kissoista jotka tuhojaan tekee. Mutta omilla ratkaisuillaan voi vähän vaikuttaa tälläisten kissojen tekosiin.

Mutta pitääkö sun maksaa ne katetut hiekkalaatikot ja pehmusteiden säilytyslaatikot? Mun mielestä ei, vaan sen kissanomistajan.

No ei oo niin niukkaa ettenkö vois ite omia vehkeitäni ostaa.
Ei pidä olla liian niuho. Elämä on liian lyhyt sellaseen.

Joku muu voi maksattaakin jos siltä tuntuu ja uskon et sellasiakin löytyy useampi kappale.