Nyt mä hehkutan huolella! *käsityöjuttu kuvalla*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Monta vuotta oon haaveillu kirjoneuleiden tekemisestä. Sais tehtyä ihan rajattomasti kaikkee, ihan mitä vaan! Kauheesti ihanan näkösiä malleja joita tekis mieli tehä mut ku ei oo osannu.

Suunnilleen kerran vuoteen mä oon testannu kirjoneuleen tekemistä mutta aina se on päättyny siihen että oon paiskannu neuleen menee jo alkutekijöissä ja todennu et en mä haluukkaan osata.. :laugh:

Ny mä löysin sellasen mallin mikä oli ihan PAKKO saada tehtyä! Ja vitsit ku eka kertaa oikeesti onnistu kirjoneule! Meikä veivas 6 päivää kauheella apinanraivolla et saan sen äkkiä valmiiks :D Ja siitä tuli niiiiiiin hyvä! :heart:

Vähän hassulta se näyttää noin tasona kuvattuna kun siinä on kaarrokeyläosa mut toi näyttää päällä tosi hyvältä. Pakkohan se oli tänää heti duuniin laittaa ku illalla sain valmiiks :D

Tällane siitä siis tuli:

[QUOTE="Mimmu";22390183]Oho, tosi hyvän näkönen! Tohon mustat pillifarkut ja mustat saapikkaat niin vau... :)[/QUOTE]

Kiitos :) Minen pillifarkkuja osaa pitää.. :snotty: Ton pituus on just tohon lanteille, mul oli tänää ton kans sellaset tumman harmaat farkut, passas ku nyrkki silmään :D Jonkulainen tollanen kaarroketunika ois kyl kans kiva..

Kiitos :) Minen pillifarkkuja osaa pitää.. :snotty: Ton pituus on just tohon lanteille, mul oli tänää ton kans sellaset tumman harmaat farkut, passas ku nyrkki silmään :D Jonkulainen tollanen kaarroketunika ois kyl kans kiva..

sulle vois sopia sen tapainen ku mun musta mekko jossa kaarrokeessa punaisia tähtiä.

Upea :heart:.

Mä osallistuin palstaprojektiin kutomillani raitapipoilla. Ekan kerran 20 vuoteen tartuin neulepuikkoihin tänä syksynä. Ja sen kyllä huomaa :D

Kiitos :)

Hienoo! Äkkiä se jälki siitä tasaantuu :) Mä oon duunis tartutellu neuleinnostusta ku kannan aina käsityötä mukana :D Mun duunipari on hurahtanu ihan totaalisesti ja neuloo nyt varmaan kuudetta pipoo ja tänään alotti tunikaa. Ja toinen työpari on kans samaan suuntaan matkalla.. :D

sulle vois sopia sen tapainen ku mun musta mekko jossa kaarrokeessa punaisia tähtiä.

Itseasiassa oon just sellasta suunnitellu tekeväni :D Joko puna-musta tai liila-musta. Viel en oo löytäny sellasta just sopivaa kuvioo tai mallia mut en oo viel ehtiny kauheesti ettiäkkää.

Kaks kassillista oon ostanu lankaa täl viikol.. :snotty: Ja alottanu ihan liian monta työtä.. :snotty: :laugh:

Itseasiassa oon just sellasta suunnitellu tekeväni :D Joko puna-musta tai liila-musta. Viel en oo löytäny sellasta just sopivaa kuvioo tai mallia mut en oo viel ehtiny kauheesti ettiäkkää.

Kaks kassillista oon ostanu lankaa täl viikol.. :snotty: Ja alottanu ihan liian monta työtä.. :snotty: :laugh:

mulla sama juttu kankaiden kanssa.....

mulla sama juttu kankaiden kanssa.....

Mä oon täs parin viikon aikana vieny kaks isoo kassillista erilaisia neulelankoja ja puikkoja tonne duuniin duuniparille, sellasia mitkä mulla on pyöriny ties kuin kauan eikä oo tullu käytettyy. Duunikaveri niistä ihan innoissaan vääntää pipoo :D

Ni eiks sillon oo siis ihan oikeutettua käytä ostaa lisää lankaa? :confused::D Siis näin mä ainaski aattelin.. :whistle:

[QUOTE="vieras";22391263]Ihana ja tosi kaunis kuviomalli. Ite olen vuosia vaan tehy lapasia ja sukkia. Ei riitä rahkeet paian tekoon :D[/QUOTE]

Kiitos :)

Mul noi lapaset tökkii niin.. :D Yks duunikaveri haaveili lapasista. Eka näki pipon jonka annoin duuniparille ku se ei mun kuulaan istunu ja halus sellasen. Tein hänelle sit synttärilahjaks :) Sit hän haaveili lapasista täytyy ny kattoo et saisinks väsättyy mä yleensä kompastun niihin peukaloihin :laugh:

(multa sekos näppis yhtäkkii joten siks loppuosa tekstisät on hassusti kirjotettu :o )

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22391324:
Kaunis! 6 päivässä- saitko edes jännetuppitulehdusta? :O

En saanu mitää tulehusta :D Mun hartiatki on varmaa sellases ikijumis jo ettei ne ees tajuu mitää.. :D Välillä ku pidemmän aikaa neuloo ja pitää käsiä koukus niin menee sormet ihan kylmiks ja lähtee voimat, vissii joku hermo vähän puristuksis.. sillon mä yleensä pidän taukoo.. hetken.. :snotty:

Yhteistyössä