Nyt mä en ole onnellinen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Varokaa vaan, ketjun lopputulos on kohta palstatapaaminen. :whistle: Tytsi, Pesky, Chef, Essie...:D

Viimeksikin Seikkiksen reissusta muodostui pienimuotoinen Kaks plus-tapaaminen. :D

Oon NIIN messissä.

T: vitutus maximus (äidistä tai miehestä riippumattomista syistä :D)

Mukaan vaan B) Seikkis tai Kaarinan liikennepuisto, ihan sama, kunhan saan seuraa. :D

Pitäiskö meidän tosiaan tehdä palstatreffit Seikkikseen? :D

Kuinkas moni pääsis mukaan? :whistle:

Mä en osaa tulla seikkikseen :ashamed:

No äkkiä sut sinne neuvotaan...kerro mihkä osaat tulla :)

Lapsethan ovat lähes samanikäisiä, mutta ymmärrän, että jos te käytte mummolassa usein, ja toiset asuvat kaukana, haluaa nyt hemmotella isompia ja viettää heidän kanssa aikaa. Ihan reilua, enkä pahastuisi ollenkaan.
3 ja 4 v ehtivät kyllä käymään linnanmäellä ihan tarpeeksi vielä.

Meidän esikoinen kävi ensimmäistä kertaa 11v Linnanmäellä. eikä muistaakseni edes päässyt vielä kaikkiin laitteisiin.

No nyt äiti lähetti viestin, että siitä autosta millä niiden piti mennä, on ilmastointi hajalla. Siis pitäiskö mun pahoitella vai... mitä? :xmas: :D

Siis vääntääkö se veistä haavassa vai onko toi se syy miks teitä ei otettu mukaan? :O

No nyt äiti lähetti viestin, että siitä autosta millä niiden piti mennä, on ilmastointi hajalla. Siis pitäiskö mun pahoitella vai... mitä? :xmas: :D

:laugh: Ei ilmastoinnin hajoaminen ajamista estä, laittakoon ikkunan auki :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :o:

Siis vääntääkö se veistä haavassa vai onko toi se syy miks teitä ei otettu mukaan? :O

No ei kun se on hajonnut nyt vasta illalla. Tuskin se ainakaan syy on.

Mä varmaan vastaisin että "voi kyynel". Miettiköön sitten itse, mitä mä sillä tarkoitan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

:laugh: Ei ilmastoinnin hajoaminen ajamista estä, laittakoon ikkunan auki :laugh:

Kyllä mä sen tiedän, mutta tekeehän se retkestä hiukan epämiellyttävämmän kuitenkin. :xmas: Ei niin että mä sitä toivoisin, mutta kuitenkin. :saint:

Mä varmaan vastaisin että "voi kyynel". Miettiköön sitten itse, mitä mä sillä tarkoitan :D

Mä varmaan kertoisin kironneeni sen ja toivottaisin äidille helvetillistä Linnanmäen matkaa :saint:

Varokaa vaan, ketjun lopputulos on kohta palstatapaaminen. :whistle: Tytsi, Pesky, Chef, Essie...:D

Viimeksikin Seikkiksen reissusta muodostui pienimuotoinen Kaks plus-tapaaminen. :D

Oon NIIN messissä.

T: vitutus maximus (äidistä tai miehestä riippumattomista syistä :D)

Mukaan vaan B) Seikkis tai Kaarinan liikennepuisto, ihan sama, kunhan saan seuraa. :D

Pitäiskö meidän tosiaan tehdä palstatreffit Seikkikseen? :D

Kuinkas moni pääsis mukaan? :whistle:

Jee :D mä oon mukana!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
No siis selittelikö mitenkään muuten? Mitäs sun sisko tähän?

Ei mun sisko ole mulle puhunut mitään koko reissusta. Ja huomautteli kyllä tänään, että hänen nuorempi lapsensa on selvästi mustasukkainen mun lapsille mummista. Jotenkin tuli haisu, että sisko on tässä takana mutta en tietty varmaksi tiedä.

Oli huonosti toimittu mummolta. Mutta näkeekö mummi sun lapsia koko ajan ja taas siskosi lapsia tosi harvoin? Näet voi olla, että perhe haluaa ihan omaa mummo-aikaakin, ja jakamatonta mummo-huomiota. Mun miehen sisaret perheineen asuu miehen vanhempien kulmilla kun taas me asutaan tosi kaukana. Jos kaikki aika pitäis aina jakaa niiden kanssa, joita mummo jo näkee muutenkin ihan koko ajan, niin kyllä me vähän muuta toivottas. Että joskus olis isovanhemmilla mahkuja olla ihan vaan meidänkin lasten kanssa mukana jossain hauskassa.

Sama juttu:D

ps. Tosi törkeää sinua kohtaan ap. Mutta häntä pystyyn, tuskin siskosi ja äitisi edes tajuavat itse kuinka tökeröitä he ovat.

Mitä se tuolla ihan oikeesti halus sulle kertoa? :o Ja samaa vastaisin minäki ku moni muu täällä: "voi kyynel" ...

Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla:
Oli huonosti toimittu mummolta. Mutta näkeekö mummi sun lapsia koko ajan ja taas siskosi lapsia tosi harvoin? Näet voi olla, että perhe haluaa ihan omaa mummo-aikaakin, ja jakamatonta mummo-huomiota. Mun miehen sisaret perheineen asuu miehen vanhempien kulmilla kun taas me asutaan tosi kaukana. Jos kaikki aika pitäis aina jakaa niiden kanssa, joita mummo jo näkee muutenkin ihan koko ajan, niin kyllä me vähän muuta toivottas. Että joskus olis isovanhemmilla mahkuja olla ihan vaan meidänkin lasten kanssa mukana jossain hauskassa.

No, kuten sanottua, mummi ei tee tuollaisia reissuja koskaan meidän lasten kanssa, ainoastaan siskon lasten, joita kyllä näkee harvemmin. Ja kun tässä viikossa on kuusin muuta päivää, niin en ymmärrä, mikseivät he voi käyttää niitä laatuaikaansa, ja tuo yksi päivä sitten vietettäisiin yhdessä. ja kuten sanottua: herää kysymys että saako sinne juhannuksena sitten mennä jos kerran ilman meitä pitää saada olla. Sitten mä olen ihan yksin lasten kanssa juhannuksen kerrostaloasunnossa. :| Mahtavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

No autolla en lähellekään :ashamed: Mä vältän sillä suunnalla ajamista kuin ruttoa :snotty:

Ei hätää...mä osaan neuvoa sut vaikka Naantalista saakka sinne...ja jos tarvetta on, niin eniron reittikartan avulla vaikka Oulustakin saakka :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja voisko olla:

No, kuten sanottua, mummi ei tee tuollaisia reissuja koskaan meidän lasten kanssa, ainoastaan siskon lasten, joita kyllä näkee harvemmin. Ja kun tässä viikossa on kuusin muuta päivää, niin en ymmärrä, mikseivät he voi käyttää niitä laatuaikaansa, ja tuo yksi päivä sitten vietettäisiin yhdessä. ja kuten sanottua: herää kysymys että saako sinne juhannuksena sitten mennä jos kerran ilman meitä pitää saada olla. Sitten mä olen ihan yksin lasten kanssa juhannuksen kerrostaloasunnossa. :| Mahtavaa.

Jospa lintsiajatus on oollut siskosi ja äitisi innostui vaan kuttumaan sinua mukaan. Sitten sisko on sanonut, että olis toivonut reissua ihan heidän kesken. Ei sillä, että heillä olis mitään sinua vastaan, mutta jotta tosiaan voivat tehdä jotain erikoisempaa yhdessä. Sinun lapset saa ehkä leikkiä mummolassa tosi usein , heidän lapset eivät juuri koskaan, ehkä teidän mummo tulee teille lapsenvahdiksi joskus, heillä lapset eiväåt saa koskaan koea mitään tuollaista välimatkan takia. Ehkä teillä on arjessa niin paljon mummo-lapsi hetkiä, että hekin nyt haluavat tehdä jotain arjesta poikkeavaa ja sellaista, että siskosi lapset voivat muistella vielä pitkään. Joten Ja ehkä teidän mummo tarjoaa monet jätskit ja monet ateriat teidän lapsille, mutta heieill harvemmin kun ovat kaukana. Ehkä mummo vaan haluaa osallistua ja panostaa juuri johonkin erityiseen kun ei noihin arkisiin hetkiin ole niin mahdollisuuksia välimatkan takia. Musta ehkä ylireagoit asiassa.

No autolla en lähellekään :ashamed: Mä vältän sillä suunnalla ajamista kuin ruttoa :snotty:

Ei hätää...mä osaan neuvoa sut vaikka Naantalista saakka sinne...ja jos tarvetta on, niin eniron reittikartan avulla vaikka Oulustakin saakka :laugh:

Liippaa vaan kamalan läheltä keskustaa :ashamed:

Liippaa vaan kamalan läheltä keskustaa :ashamed:

Keskustan pääsee kiertämään ihan kivasti...en mäkään keskustan kautta sinne ajele :)

mä varmaan punkeaisin lapsineni sinne lintsille vaikka sitten junalla olkoon kuinka vaikeaa tahansa :D en välttämättä samaan aikaan mutta että voisin sitten sanoa et käytiin mekin lintsillä kun lapsille oli jo keretty luvata!! :saint:
Saattasin myös tehdä niin että en menisi juhannuksen viettoon sinne B) olen kyllä itsekin kunnostautunut juntturoimalla vastaavissa tilanteissa. :whistle:

Yhteistyössä