M
Miä
Vieras
Miä en tunne enää ketään täältä, kaverit vaihtaa nimimerkkiä useammin kun sukkia |O |O Nyt loppuu tuo tytöt, miä en pysy perässä :xmas: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:samaa mieltä!
Keittis ja sinä ootte kohta ainoita jotka täältä tietää suunnilleen..![]()
No, minen oo vaihtanu nimimerkkiä kertaakaan ja silti mua ei kukaan muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:mä taidan vaihtaa, kun tuolta kuvapinosta sai sen käsityksen että mun nikki ei vastaa mun naamaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:mä taidan vaihtaa, kun tuolta kuvapinosta sai sen käsityksen että mun nikki ei vastaa mun naamaa![]()
Ei munkaan kuulemma, mutta kahta en vaihda !
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ja minähän vaihtelen nikkiä tasan niin paljon, kuin haluan:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni tulitikkutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
Mikäs sun entinen nikki on? Profiilista en tunnistanut, pitäisi varmaan palstailla enemmän...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
Harhauttihan se :ashamed:![]()
Sitäpaitsi tää ankka on hillitön Potter-fani, joten ex-nikki oli loistava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
No mut se oli vaan uutuden sokeus hetkellisesti.
Täytyy välillä vähän laajentaa noita kirjasarjoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Täytyy välillä vähän uudistuu. Ja eipä mun nikin vaihto kauheesti ketään harhauta (eikä o tarkotuskaan) ku profiilissa on sama kuva ku ennenki ja kuvapinoihinkin näemmä eksyn edelleen![]()
No mut se oli vaan uutuden sokeus hetkellisesti.
Täytyy välillä vähän laajentaa noita kirjasarjoja![]()
Ootko sie Minerva?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Rosalie, oletko Minerva McGarmiva?
Laittakaa sinne profiiliin lista vanhoista nikeistänne :xmas: