V
väsynyt
Vieras
En yksinkertaisesti jaksa enää. Ukon kanssa on nyt reilu kaksi vuotta tapeltu samoista asioista. Mies ei puhu mulle asioistaan, ei koske, emme vietä aikaa yhdessä, pelaa paljon, pitää yhteyttä naispuoleisiin ystäviinsä multa salaa... kaksi vuotta sitten oli ensimmäinen raju riita asiasta ja silloin oli ero lähellä. Viime syksynä oli vielä isompi riita jälleen samoista asioista ja tällä kertaa ero oli vielä lähempänä. Eroaperit lähti jo mutta päätimme kuitenkin yrittää vielä yhdessä. Pari kuukautta menikin ihan hyvin mutta nyt ollaan TAAS samassa tilanteessa.
Olen yrittänyt puhua ukolle asiasta ennenkuin tulee taas se riita mutta ei sen kanssa voi puhua kun ukon vastaus on lähes aina: "Ei mulla ole oikein mitään sanottavaa..."
En jaksa enää. Vieläkö pitää katsoa ukon "touhuja" läpi sormien vai alanko taas toimia vaikka se tietää sitä helvetinmoista riitaa?
Olen yrittänyt puhua ukolle asiasta ennenkuin tulee taas se riita mutta ei sen kanssa voi puhua kun ukon vastaus on lähes aina: "Ei mulla ole oikein mitään sanottavaa..."
En jaksa enää. Vieläkö pitää katsoa ukon "touhuja" läpi sormien vai alanko taas toimia vaikka se tietää sitä helvetinmoista riitaa?