K
katmat
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:et sitten veronpalautusta sais niin helpottais ees joulukuun tienoilla
mätkyjä 500? eli nimenomaan vaikeudet vaan lisääntyy loppuvuotta kohti
ja nostappa sitä veroprosenttiasi, niin ei tule mätkyjä. Me nostettiin molemmat miehen kans ja saadaan yht 3t? palautusta! =)
nää mätkyt ei johtunu musta, vaan sokeasta luotosta verotoimiston ihmsiiin... |O itse siis sinne soitin ja lasketutin veroprosentin, täti laski uuden ja itse löi kelan prosentin nollille, laski liksan prosenttia vaikak tuloraja ei mihinkään tippunu... |O
eli asin siis ton niiden lakeman 0% takai ne mätkyt!!!
tältäkin vuodelta mätkyjä tiedossa, kun ei ne suostu laskemaan mulel toimivaa verokorttia... jka vuos sama tappelu... ja joo omaa tyhmyyttä kun en sitä sitte jaksa tapella...
nyt siis alkuvuoden ollu 12% josta nous 22% kun tuloraja ylitty ja nostin sitte tulorajaa jottei menis 35%
mulla on pariin kertaan käyny sama enkä enää ikinä luota verotoimiston antamaan prosenttiin.nostan sitä AINA vähintään muutamalla prosentilla ettei tuu mätkyjä.