Nyt loppui mun yhden yön suhteet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja horo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

horo

Vieras
Eipä niitä muutenkaan kovin usein tule harrastettua, mutta yksinäinen kun olen niin joskus tulee kapakkireissulta mies matkaan napattua (näin käy ehkä 2 kertaa vuodessa)
Viikonloppuna olin sitten viihteellä ja tilanne eteni niin että lyöttäydyin yhden miehen kylkeen ja minun kotiin ilta päättyi. Aamulla kun heräsin niin mies oli poissa, ja vasta sitten myöhemmin huomasin että oli jättänyt olkkarin pöydälle 200e......
Omasta mielestäni en kyllä missään vaiheessa antanut ymmärtää että olisin maksullinen nainen. Humalassa olin ja niin hänkin, mutta ei tää nyt ihan tarkoitus ollut. Aika paska fiilis :(

Äh, mitä väliä. Se oli juntti äijä, seuraavan kerran käytä vähän harkintaa siinä miehen valinnassa. Tyyppi halusi loukata sua. Mä käyttäisin rahat johonkin hauskaan, kampaajaan tai upeisiin kenkiin :)

[QUOTE="pena";23306924]no siinä on sulle rahat lääkkeisiin kun haet niitä sukupuolitauteihin... Ei kannata jakaa itteensä kaikille idiooteille.[/QUOTE]

Kondomit on keksitty

Ja mitä kitisemistä tossa oli? Ite olisin ollu vaan tyytyväinen :D Shoppailurahaa! En silti ikinä lähtis itteäni myymään, että pyytäisin seksistä rahaa.. Mut jos sitä jätetään ni en mä palauttelemaan lähde. :D Tai lähtis, jos näin kävis, ei ton avokin kanssa vaan kauheen usein, tai ees ikinä :D

heii höpöhöpö pää pystyyn! onkohan meillä ollut sama mies? mulla nimittäin on käynyt täysin sama juttu, tosin pöydältä löytyi 500eur. kerroin ko jutun parhaalle ystävälleni, ostimme meille lennot pariisiin ja vietimme pitkän viikonlopun! mies oli juntti, sinä 200eur rikkaampi! Osta itsellesi jotain ylellistä mitä et ikinä muuten raaskisi ostaa tai käy ostamassa 200eur lahjakortti kauneushoitolaan!

Joskus nuorempana tehtiin kavereiden kanssa tota ihan huumorilla, eli jos ilta oli päättynyt jonkun naisen asunnolle niin sieltä sitten pois hiipiessä 20-50 markkaa yöpöydälle.

[QUOTE="vieras";23306954]heii höpöhöpö pää pystyyn! onkohan meillä ollut sama mies? mulla nimittäin on käynyt täysin sama juttu, tosin pöydältä löytyi 500eur. kerroin ko jutun parhaalle ystävälleni, ostimme meille lennot pariisiin ja vietimme pitkän viikonlopun! mies oli juntti, sinä 200eur rikkaampi! Osta itsellesi jotain ylellistä mitä et ikinä muuten raaskisi ostaa tai käy ostamassa 200eur lahjakortti kauneushoitolaan![/QUOTE]

Heh heh, jos teillä on ollut sama mies, niin sä "vieras" oot ollut parempi pano kuin ap :D
Sait paljon isomman summan rahaa.

Turhaa valittaa, molemmat sai mitä halusi ja sinä jopa hieman enemmän. 200e on kiva bonus, eikähän sitä tiedä vaikka sinä toistaisit vielä temppusi kun tiedät ettei se seksillä tienaaminen niin hirveää välttämättä ole. ;)

[QUOTE="vieras";23306954]heii höpöhöpö pää pystyyn! onkohan meillä ollut sama mies? mulla nimittäin on käynyt täysin sama juttu, tosin pöydältä löytyi 500eur. kerroin ko jutun parhaalle ystävälleni, ostimme meille lennot pariisiin ja vietimme pitkän viikonlopun! mies oli juntti, sinä 200eur rikkaampi! Osta itsellesi jotain ylellistä mitä et ikinä muuten raaskisi ostaa tai käy ostamassa 200eur lahjakortti kauneushoitolaan![/QUOTE]

Tuo on tietynlaista naisen alistamista ja "huorittelua" - tosin kallista sellaista :) Uskon, että sekä ap:lle että sinulle jäi siitä hieman ristiriitainen olo. Hmm.. itse en ehkä olisi kertonut kenellekään asiasta, mutta rahat olisin käyttänyt surutta. Ehkä myöhemmin muistellut tapausta silmät muljahdellen.. Mutta tapahtunu mikä tapahtunu ja tarkoitus kai on selvä: saada nainen tuntemaan itsensä halvaksi. Siispä miksei käyttäisi tuossa tilanteessa rahoja saadakseen itsensä tuntemaan todella arvokkaaksi - hemmottelua :)

[QUOTE="Mies";23306964]Joskus nuorempana tehtiin kavereiden kanssa tota ihan huumorilla, eli jos ilta oli päättynyt jonkun naisen asunnolle niin sieltä sitten pois hiipiessä 20-50 markkaa yöpöydälle.[/QUOTE]

No sussa ei sitten oo pätkääkään tyyliä. Olisit edes jättänyt kunnon summan etkä tuollaisia ropoja. olet varmasti oikea "saalis" omalle naisellesi... pihiperse!

Kuten sanottu, jotkut miehet vaan on juntteja. Se halusi osoittaa sulle paikkasi, halventaa. Jos et halua itseesi niitä käyttää niin lahjoita vaikka jollekin eläinsuojeluyhdistykselle tai mihin nyt haluatkin.

[QUOTE="mie";23307132]Mie oon kyllä myös hemmottelun kannalla. tolla summalla hemmottelee niin et koko sika unohtuu. ^^[/QUOTE]

Tai sitten ostaa niillä omanarvonsa takaisin ja palauttaa miehelle.

Yhteistyössä