nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
homman nimi on nyt tämä,jos sinun asiattomat viestit ei lopu niin teen
sinusta rikos ilmoituksen,kumpiko meistä on täällä käynyt enemmän kauppaa
että kannattasko jo katsoa peiliin?RIkoit itse sitä paitsi sääntöjä,huusit
minulta rintaliivit vaikka tiesit ettet lunasta huutoasi.Eli jospa nyt
jätät minut rauhaan niin ei tarvitse naamatusten tulla selvittelemään tätä
asiaa;)
:laugh: :laugh:

voi luoja :laugh: :laugh:

Aikas huono mäihä on käyny aapeella. Eikä oo yksin. Siksi mä en koskaan osta postitse mitään yksityiseltä; meen paikanpäälle tai sovittuun paikkaan kattomaan tuotteen ja teen ostopäätöksen siinä. Jos se ei myyjälle käy, voivoi. Jos ite myyn, ni aina haulla, en lähettele minnekään. Molemmin puolin hyvä mieli jää, kun saa rauhassa ostajakin kattoa tuotteet ja tehdä päätöksen siinä samalla. Hyvin on mennyt näin tuo homma. On se kiva kuulla ostajan iloiset kiitokset esim hyväkuntoisesta ja edullisesta lapsen vaatteesta heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Aikas huono mäihä on käyny aapeella. Eikä oo yksin. Siksi mä en koskaan osta postitse mitään yksityiseltä; meen paikanpäälle tai sovittuun paikkaan kattomaan tuotteen ja teen ostopäätöksen siinä. Jos se ei myyjälle käy, voivoi. Jos ite myyn, ni aina haulla, en lähettele minnekään. Molemmin puolin hyvä mieli jää, kun saa rauhassa ostajakin kattoa tuotteet ja tehdä päätöksen siinä samalla. Hyvin on mennyt näin tuo homma. On se kiva kuulla ostajan iloiset kiitokset esim hyväkuntoisesta ja edullisesta lapsen vaatteesta heti.

Tuo ei vaan päde, kun asuu täällä korvessa :/ Ei tänne kukaan tulis tavaraa katsomaan, eikä täällä useinkaan ole niin lähellä tarvitsemiani juttuja myynnissä, että löytyisi meille sopivia juttuja. Muuten hyvä toimintatapa :)
Eli olen siksi tehnyt netissä ostoja, ja muutamaa kertaa lukuunottamatta kaikki sujunut hyvin. Mutta siis mulla rajana pari-kolme kymppiä, just siksi että jos käviskin huonosti...
Kalliimmat tuotteet kipaisen hakemaan lähimpään kaupunkiin.
Ja onhan netissä suurin osa onneksi ihan erilaisia myyjiä kuin tuo johon ap törmäsi-

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
soitin huutiksen ylläpidolle ja ne kehotti myös kääntymään poliisin puoleen.
eivät kai tee muuta asialle
,näis se jätkä sanoi puhelimessa että muuta ei voi tehdä eli se saa ilmeisesti vain jatkaa kaupan tekoa siellä.

:kieh: :kieh: :kieh:

WHAT??? Saa jatkaa kaupan käyntiä? minkä ihmeen takia? :/

Tuskin niillä huutiksen pitäjillä on mahdollisuutta puuttua ihan jokaiseen tapaukseen, mitä huutiksessakin on. Yhden mokan takis tuskin kenenkään tunnuksia poistetaan, asioilla kun on kuitenkin aina kaksi puolta. Useamman negan vastaavistakin tapauksista voi saada ennen ku tunnukset menee.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
No jopas on taas... Niin siis minkäköhän rikoksen tunnusmerkit sie nyt täytät, kun myyjä tekee sinusta rikosilmoituksen? Ootko ite jo tehnyt tuosta myyjästä sitä rikosilmotusta? Ei kukaan käyttäydy noin, kuten kertomasi myyjä, jos rehellisesti on toiminut.

lähetän sille kuulema asattomia viestejä.
mää vaa suoraa sanon mite asia on ja pyydän sitä palauttaan rahat.
ens viikkoon menee ku pääsen laitoksella käymää,netin kautta ei pysty tekee tuommosesta ilmotusta,näin ainaki ymmärsin ku kävin kattoo poliisin sivut.

Toivottavasti pääset poliisilaitokselle pian.

onneks et enempää kärsinyt tappiota.ai että millasii niitä onkaan.noi huijarit on todella
syvältä.itsekkin tulin huijatuksi muumitalokaupoissa.en uskalle enää huudella keltään
niin vihaks pisti sekin huuto.

ei se ap uskalla mitään rikosilmoitusta tehdä, ainakin luulen niin, miksi se olis sitä jo näin kaun pitkittäny,, tuntuu et sil ei oo pokkaa kävellä kyttiksella.. kunhan kerää nyt vähän sääliä palstalta...sori, mut siltä tää vaikuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
No jopas on taas... Niin siis minkäköhän rikoksen tunnusmerkit sie nyt täytät, kun myyjä tekee sinusta rikosilmoituksen? Ootko ite jo tehnyt tuosta myyjästä sitä rikosilmotusta? Ei kukaan käyttäydy noin, kuten kertomasi myyjä, jos rehellisesti on toiminut.

lähetän sille kuulema asattomia viestejä.
mää vaa suoraa sanon mite asia on ja pyydän sitä palauttaan rahat.
ens viikkoon menee ku pääsen laitoksella käymää,netin kautta ei pysty tekee tuommosesta ilmotusta,näin ainaki ymmärsin ku kävin kattoo poliisin sivut.

Ap:han kirjoitti että menee tälle viikolle ennen kuin pääsee poliisilaitoksella käymään.

Yhteistyössä