nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

Mulle kävi kerran niin, että lainasin yhdelle uudelle (koeajalla olleelle) työkaverille olisko ollut 30? rahaa, ihan hyväuskoisena, joihinkin ostoksiin. Sain niitä sitten tivata, tyyppi heitettiin jo ulos työpaikastakin, pariin kertaan jo soittelin perään ja laitoin tekstaria. Ei mitään koskaan, en uskonut enää saavani rahojani. Lopulta maksoi, mutta mä en kyllä enää lainaa kelle saattuu. Enkä luota raha-asioissa tuntemattomiin.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Yritin katsoa huutiksesta, mutta myyjän nimimerkillä ei löytynyt mitään tietoja. Onkohan nikki poistettu jo vai onko lähteny lipettiin ettei olis todistusaineistoa näkyvillä!? Tosi sikamaista! Rehellisenä ihmisenä ei tajua tollaisia :ashamed:

on sillä nyt taas avoimia kohteita!
se aiko tehä musta valituksen huutiksen ylläpidolle :laugh:
ei tää mun vika oo kun se ei oo palauttanu rahoja mulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitähän asialle kuuluu?Ootko ap laittanut huutikseen palautetta myyjästä?

en ole vielä saanut laitettua mut teen sen tän päivän aikana.
se aiko laittaa musta valituksen ylläpidolle :whistle:
eihä se mun vika ole että se ei oo palauttanu mulle rahoja vaikka niin edelleen väittää.
on se vaan kumma et raha mun tililtä siirty hänelle mutta hänen tililtä se ei tuu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Yritin katsoa huutiksesta, mutta myyjän nimimerkillä ei löytynyt mitään tietoja. Onkohan nikki poistettu jo vai onko lähteny lipettiin ettei olis todistusaineistoa näkyvillä!? Tosi sikamaista! Rehellisenä ihmisenä ei tajua tollaisia :ashamed:

on sillä nyt taas avoimia kohteita!
se aiko tehä musta valituksen huutiksen ylläpidolle :laugh:
ei tää mun vika oo kun se ei oo palauttanu rahoja mulle :)

:o se aikoo tehdä valituksen vaik itse pimittää sun rahoja :laugh: :laugh: :kieh: :headwall:

homman nimi on nyt tämä,jos sinun asiattomat viestit ei lopu niin teen
sinusta rikos ilmoituksen,kumpiko meistä on täällä käynyt enemmän kauppaa
että kannattasko jo katsoa peiliin?RIkoit itse sitä paitsi sääntöjä,huusit
minulta rintaliivit vaikka tiesit ettet lunasta huutoasi.Eli jospa nyt
jätät minut rauhaan niin ei tarvitse naamatusten tulla selvittelemään tätä
asiaa;)
:laugh: :laugh:

soitin huutiksen ylläpidolle ja ne kehotti myös kääntymään poliisin puoleen.
eivät kai tee muuta asialle
,näis se jätkä sanoi puhelimessa että muuta ei voi tehdä eli se saa ilmeisesti vain jatkaa kaupan tekoa siellä.

:kieh: :kieh: :kieh:

en koko ketjua lukenut, muta tuli mieleen... voisko olla että tuolla jonka piti rahat palauttaa on se pankki minkä kanssa on muutenkin ollut ongelmia? jos ei ole ni sit saa huutia koko emäntä munki puolesta :)

,näis se jätkä sanoi puhelimessa että muuta ei voi tehdä eli se saa ilmeisesti vain jatkaa kaupan tekoa siellä.

WHAT??? Saa jatkaa kaupan käyntiä? minkä ihmeen takia? :/

No jopas on taas... Niin siis minkäköhän rikoksen tunnusmerkit sie nyt täytät, kun myyjä tekee sinusta rikosilmoituksen? Ootko ite jo tehnyt tuosta myyjästä sitä rikosilmotusta? Ei kukaan käyttäydy noin, kuten kertomasi myyjä, jos rehellisesti on toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:

WHAT??? Saa jatkaa kaupan käyntiä? minkä ihmeen takia? :/

en vaan tiiä! :/
vaikka se ukko sano et sille on iha sama missä ne kaupat on käyty!

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
No jopas on taas... Niin siis minkäköhän rikoksen tunnusmerkit sie nyt täytät, kun myyjä tekee sinusta rikosilmoituksen? Ootko ite jo tehnyt tuosta myyjästä sitä rikosilmotusta? Ei kukaan käyttäydy noin, kuten kertomasi myyjä, jos rehellisesti on toiminut.

lähetän sille kuulema asattomia viestejä.
mää vaa suoraa sanon mite asia on ja pyydän sitä palauttaan rahat.
ens viikkoon menee ku pääsen laitoksella käymää,netin kautta ei pysty tekee tuommosesta ilmotusta,näin ainaki ymmärsin ku kävin kattoo poliisin sivut.

Alkuperäinen kirjoittaja tansku:
Eikös huutiksessa oo semmonen sääntö, että siellä kaupattavia tuotteita ei saa olla muualla myynnissä? Silloinhan hän on itse rikkonut huutiksen sääntöjä.

on ja niin on rikkonut.
se syyttää mua ku en ostanu siltä niitä huutamiani rintsikoita,no miksiköhän en osta :o
ja sanoin sille ihan suoraan heti että ei mulla niitä oo aikomuskaan ostaa että huusin ne sen takia vain että saan hänen yhteystietonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
en koko ketjua lukenut, muta tuli mieleen... voisko olla että tuolla jonka piti rahat palauttaa on se pankki minkä kanssa on muutenkin ollut ongelmia? jos ei ole ni sit saa huutia koko emäntä munki puolesta :)

hänellä on sampo pankki kyllä!
mutta on se vain kumma että mun OP:n tililtä ne rahat kyl siirty hänen sampo tililleen mutta homma ei toimi toisin päin joten siksi en usko vian olevan pankissa.
ja se ei suostu lähettää mulle kopiota siitä maksusta.

mutta on se vain kumma että mun OP:n tililtä ne rahat kyl siirty hänen sampo tililleen mutta homma ei toimi toisin päin joten siksi en usko vian olevan pankissa.

Kyllähän sulla oikeus on saada se maksukuitti. Jos vaikka olisikin maksanut, mitä en kyllä usko, niin voisit alkaa selvittämään mihin ne rahat on hävinnyt. Aika epäilyttävältä tuntuu, kun ei suostu kuittia maksusta sulle näyttämään

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:

Kyllähän sulla oikeus on saada se maksukuitti. Jos vaikka olisikin maksanut, mitä en kyllä usko, niin voisit alkaa selvittämään mihin ne rahat on hävinnyt. Aika epäilyttävältä tuntuu, kun ei suostu kuittia maksusta sulle näyttämään

Peesi!!

No eihän se ole niitä rahoja maksanut, luulen, että vedättää nyt niin pitkään, että näkee teetkö oikeasti rikosilmoituksen. Samantien maanantaina kävelet kyttikselle, ilman mitään varoituksia enää.

Sanot vaan tätille, että menet tekemään rikosilmoituksen asiasta ja että hänen mielipiteensä otetaan varmastikkin poliisin toimesta myös huomioon.

Sanot vaan tätille, että menet tekemään rikosilmoituksen asiasta ja että hänen mielipiteensä otetaan varmastikkin poliisin toimesta myös huomioon.

ei tunnu välittävän.
laitoin sille s-postia et nyt on viimeinen mahdollisuus palauttaa rahat tai mä meen maanantaina laitokselle.
eli sinne mun pitää mennä,paskat se mitää maksa takas..saatanan elukka seki |O

Yhteistyössä