nyt loppu mulla netistä ostaminen..siis yksityishenkilöiltä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
myyjä kusettaa....
kun siirrät rahaa yhdestä pankista toiseen menee korkeintaan 3 päivää...
jos ei näy vieläkään rahoja, tekisin rikosilmoituksen. nimi, sukunimi, tilinumero ja pankki on tiedossa....
kaksi tai kaksisataa euroa on rahaa...

sille alkaa tuntua!
myyjä laitto mulle viime keskiviikkona s-postia että oli juuri maksanut sampon kautta rahan mulle mut tänäänkään ei vielä oo tullu mulle.
ja kun laitoin viestiä sille että voiko laittaa kopion maksusta mulle niin ei ole vastannut mitään |O
voi v*ttu että mul alkaa menee jo hermot!
mä tein huudon sen ritsikoista huutiksessa jotta sain sen yht.tiedot mutta en ostanut niitä eikä ollut aikomuskaan ostaa niitä ja sanoin sen suoraan sille ja kerroin syyn.
kun mää olin antanu sille negan huutiksessa tuosta jutusta vaikka kaupaa sielä ei käytykkään niin myyjä anto mulle takas negan ja tavallaan syytti mua tuosta jutusta ku mä en ostanukkaa niitä rintsikoita :o
no miksiköhän en ostanut helevetti!!!
en kai mä ny enää luota siihe myyjään kun se jo kerran on jättänyt tavaran toimittamatta mulle ni kehtaa edes kysyy et ostanko siltä jotain,voi jumaliste!

kai se pitää mennä se rikosilmotus tekee siitä..oon yrittäny soittaakki sille mut ei se vastaa :/

vaikka tekisit sen rikosilmoituksen se ei sittenkää välttämättä maksa niitä rahoja.tiedän tapauksia jotka tekee näitä huijauksia työkseen.ei niillä ole varaa maksaa

vaikka tekisit sen rikosilmoituksen se ei sittenkää välttämättä maksa niitä rahoja.tiedän tapauksia jotka tekee näitä huijauksia työkseen.ei niillä ole varaa maksaa

HEI!MULTA MYÖS HUIJATTU.OSTIN LASTEN VAATETTA 16 EUROLLA,EI OLE TULLUT VIELÄKÄÄN LISÄKSI OSTIN LASTENVAATE PAKETIN 45 EUROLLA,SISÄLSI VAATETTA,JOTKA SUURIN OSA MENI SUORAAN ROSKIIN..

minä ostin muumitalon ja piti olla runsaasti osia.no osia runsaasti oli koko talo ihan rämä
ja hahmoista puutui päitä-ei ollut niitä huonekaluja jotain kinder sälää oli laitettu joukkoon.maksoin viellä aika paljon kun postarit tuli päälle.nyt saisin kaupasta uuden sillä hinnalla.en koskaa osta käytettyä.huijattiin pahemman kerran

Just tällasten ihmisten takia ei uskalla tehdä netissä kauppoja. Laitoithan ap huutiksen ylläpidolle ilmoituksen tuosta, että myyjä myy myös toisella myyntipalstalla yhtä aikaa kuin huutiksessakin samaa tuotetta? Ja laittakaa te muutkin niitä huijaavia nikkejä, jotta me muut tiedämme varoa!

Alkuperäinen kirjoittaja ostin minäkin kerraj pas....:

no kyllä ne voutiin menee.
ja aina kannattaa tehä rikos ilmotus ja korvaikset mun mielestä saa hakea jostain jos rikollinen ei maksa.

eli siis valtio maksaa ja rikollinen jää valtiolle velkaa

Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa |O siis minulla ei tulis mieleenkään kusettaa tolla tavalla! tosí törkeetä ja on kyllä rikosilmotuksen paikka!!

vois kyllä laitella johonkin noita huijarimyyjiä ettei kukaan sitten enää niiltä osta!

jätä se rikosilmoitus. Tuskin tää ees oli ainoa tällainen tapaus tälle myyjälle, kyllä se jotain rangaistusta saa. Ainaki se et luultavasti ei huutikseen ainakaa pääse myymää yhtään mitään! Bannaavat sen.

Oisko joku mustalainen asialla tai muuten päästään vialla.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Just tällasten ihmisten takia ei uskalla tehdä netissä kauppoja. Laitoithan ap huutiksen ylläpidolle ilmoituksen tuosta, että myyjä myy myös toisella myyntipalstalla yhtä aikaa kuin huutiksessakin samaa tuotetta? Ja laittakaa te muutkin niitä huijaavia nikkejä, jotta me muut tiedämme varoa!

en tiennyt että huutiksessa on sellaiset säännöt.
taidanki laittaa hetimiten sinne palautetta tästä myyjästä.
koitin toistamiseen soittaa hänelle mutta ei vastaa edes puhelimeen. |O

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:

Joo, heti vain laitat ja laita niille linkkiä todisteeksi. Mun tietääkseni tuosta voidaan jopa sulkea tunnukset.

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:

Joo, heti vain laitat ja laita niille linkkiä todisteeksi. Mun tietääkseni tuosta voidaan jopa sulkea tunnukset.

ok,kiitos tiedosta!
laitan pikimmiten.

ostaja oli antanu palautetta 30.4 hyvistä kaupoista ja mä olin jo tuolloin maksanu ne farkut!
mä teen rikosilmotuksen iha periaatteestaki vaikka farkut makso vain 8?.
oikein teet!
ai että ärsyttää tommonen huijari
c004.gif

Yritin katsoa huutiksesta, mutta myyjän nimimerkillä ei löytynyt mitään tietoja. Onkohan nikki poistettu jo vai onko lähteny lipettiin ettei olis todistusaineistoa näkyvillä!? Tosi sikamaista! Rehellisenä ihmisenä ei tajua tollaisia :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Yritin katsoa huutiksesta, mutta myyjän nimimerkillä ei löytynyt mitään tietoja. Onkohan nikki poistettu jo vai onko lähteny lipettiin ettei olis todistusaineistoa näkyvillä!? Tosi sikamaista! Rehellisenä ihmisenä ei tajua tollaisia :ashamed:

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=taija_mamma08&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=%&odir=A

Kyllä hänellä on myynnissä kohteita tälläkin hetkellä.

Toivottavasti ap asia vielä selviäisi, ja saat rahasi takaisin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kesäheinä06:
itse olen odottanut yhtä maksua kohta 3vko:a... :/ ja pitänyt tuotetta varattuna...aina muka maksanut muttei suoritusta näy tilillä...inhottavaahan se aina on odottaa ja odottaa, mutta tälläisille tapauksille ei vaan voi mitään :/ onneksi en ole toimittanut tuotetta... :saint:

Itse en pidä tuotetta kauaa vapaana jos ei ostaja ilmottaudu.Laitan sit myyntiin uudestaan.Jos tulis myöhään maksu ilman muuta yht.ottoa, palauttaisin rahat.En ala oottaan ku kuuta nousevaa suvaitseeko joku hämeen hidas katsoa samana vuonna s-postejaan :/

Yhteistyössä