nyt loppu miehen passaus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sitä saa mitä tilaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sitä saa mitä tilaa

Vieras
mies saa itse siivota jälkensä, jos ei siivoa saavat minun puolesta olla. tiskasin omat astiat ja pojan, mies tiskatkaan omansa. keittiön pöydällä juuston käärepaperia, suklaakahvi annospusseja.... siivotkaan itse sotkunsa.
tuli mitta täyteen kun ei mies tee mitään, ja työttömänä vielä on. pitäskö jättää sen puoli sängystä petaamattakin.....

Alkuperäinen kirjoittaja hoikolikok:
Avioliiton ydin ei ole se että nainen tekee kaiken. Meilläkin minä kyllä edellytän että mies siivoaa omat jälkensä, en ole mikään kotiorja.

rakkaus sisältää myös toisesta huolehtimista. minä ainakin tahdon pestä mieheni pyykit ja laittaa hänelle ruokaa, koska hän on rakas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avioliiton ydin ei ole se että nainen tekee kaiken. Meilläkin minä kyllä edellytän että mies siivoaa omat jälkensä, en ole mikään kotiorja.

rakkaus sisältää myös toisesta huolehtimista. minä ainakin tahdon pestä mieheni pyykit ja laittaa hänelle ruokaa, koska hän on rakas.

Passaa sinä omaasi niin paljon kuin lystäät, kaikki eivät vain halua olla ison lapsen äitejä, vaan haluavat vastuuta kantavan miehen. Sellaisen joka kantaa vastuuta myös kodista ja sen kunnosta eikä elä kuin sika.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

passaa sinä omaasi niin paljon kuin lystää, kaikki eivät vain halua olla ison lapsen äitejä, vaan haluavat vastuuta kantavan miehen. Sellaisen joka kantaa vastuuta myös kodista ja sen kunnosta eikä elä kuin sika.

mieheni tekee erittäin paljon kotitöitä, varmaan enemmän kuin minä. mutta minusta on mukavaa välillä hemmoitella häntä ja hän osaakin sitä arvostaa. ikävää, että teillä on tehty huonoja valintoja puolison suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

passaa sinä omaasi niin paljon kuin lystää, kaikki eivät vain halua olla ison lapsen äitejä, vaan haluavat vastuuta kantavan miehen. Sellaisen joka kantaa vastuuta myös kodista ja sen kunnosta eikä elä kuin sika.

mieheni tekee erittäin paljon kotitöitä, varmaan enemmän kuin minä. mutta minusta on mukavaa välillä hemmoitella häntä ja hän osaakin sitä arvostaa. ikävää, että teillä on tehty huonoja valintoja puolison suhteen.

Sinä olit sitten ihan off topic, ap:n mies ei tee yhtikäs mitään omien sotkujensa suhteen, eikä ilmeisesti muutenkaan, jos luin rivien välistä oikein. Jos tekisi ap ei varmaan valittaisi!
Minulla ei ole valittamista, joten turhaan vedit minut mukaan huonojen valintojen otsikon alle.

no joo laittaa meillä mies ruuan, tosin ei sitä joka päivä tarvii laittaa. mut kaikki muu jää minulle. minä joudun siivoamaan keittiönkin kun mies laittanu ruokaa.....

Yhteistyössä