Nyt löysin unelmien talon!! linkki mukana

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tässä mun unelma

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13283029656940&itemcmd=move1&listSize=109&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1692067
 
"mee"
lattiat menis vaihtoon, keittiön tasot, sauna tarvisi maalata, piha uusia, vihaan induktion putsaamista joten sekin vaihtuisi, keittiön hana ja lavuaari vaihtoon ja aikuisten makkari taitaa olla aikas pikkuinen? Ahtaalta ainakin näytti kuvassa. Kylppärin lavuaarin joutuisin vaihtamaan lapsiystävällisempään malliin. Vuokratontti iso miinus.. Ei taida olla lainkaan vaatehuoneita? No jaa, toisaalta jollekin tuo voisi sopia, minulle sinänsä ei. Kalliiksi tulisivat kaikki muutokset.
 
ei minun mieleen
Tontti ihan mahdottoman pieni, mielummin asuisin rivitalossa. keittiö,kylpyhuone ja khh taisi olla tollaisia pitkänomaisia mitkä k'äytännössä ei ole hyviä vaan ahtaita.
Hirmuisen kolkon oloinen ja mua varmaan palelisi tuos kämpässä kok ajan :D
 
ssssssss
On kyllä omalla tavallaan tyylikästä ja tilavaa. kylpyhuone/wc:n valkoinen-musta laatoista tulee myös mieleen vankilatkin (tv-sarjat tosin en ole vieraillut), ei ole sitten mitään ylimääräistä laitettu pehmentämään vaikutelmaa.
 
"vieras"
:O:O:O

HULLUN HALPA!!

Liian steriili tosin minun makuuni ja tuo kiiltävä laatta ei mielestäni sovi kotiin, sairaalaan kylläkin.

Liian moderni tönö mun makuun. Mä haluan lattialankkujen narinaa ja puisia rappuja vintille :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Dynamiitti
sd
Tosi halpahan tuo on, toki tuo vuokratontti on perseestä. Tyrnävältä mekin katseltiin taloa (itse asiassa käytiin tuolla kyseisellä Masinistintiellä katsomassakin yhtä omakotitaloa) mutta päädyttiin rakentamaan kuitenkin oma naapurikuntaan.
 
"vieras"
Erilaisella sisustuksella tuosta saisi ihanan, tuo nykyinen ei ole minun makuuni, mutta asunto kyllä on. Ainoastaan keittiöstä en tykkää, mutta sen kanssa voisin varmaan elää, tai jossain vaiheessa laittaa sen uusiksi. Omaan makuuni makuuhuoneet saa ollakin aika kompakteja, ja tuo avara näkymä pihalta on ihana. Ja tuo hinta kelpaisi paremmin kuin hyvin! :D
 
"sasa"
Mukavan valoisa ja vaalea. Aika ahdas tosin omaan makuuni, kun noihin neliöihin on upotettu noinkin monta huonetta. Tulee koirankoppeja.
Maisemaa kehuttiin. Öö, talohan on keskellä peltoa keskellä ei mitään. Mikä maisema? Taitaa olla joku pohjanmaalainen sisäpiirin vitsi?
 
tyrnäväläinen
Tuota joo. Kyseinen talo oli viimeksi noin vuosi sitten myynnissä. Asutaan tässä ihan muutaman sadan metrin päässä. Itsekin silloin harmittelin, että ihan mahtavan oloinen talo ja melkein kirosin, kun tuli jo ostettua toinen talo. Mutta tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen, ettemme ko. taloa ostaneet. Nimittäin:
Naapuritalossa on räksyttävä koira, joka räksyttää ihan koko ajan. Miltä tuntuisi asua sellaisen naapurissa? Ehkä juuri siksi kyseinen perhe onkin muuttamaassa talosta pois? Lisäksi toisin kuin kuva antaa ymmärtää, ei takapihalta suinkaan avaudu ihastuttava peltomaisema, vaan 5-10 metriä takaterassilta menee hiihtolatu, jota käytetään varsin ahkerasti. Ja kun esim. olohuoneen erittäin isot ikkunat avautuvat takapihalle, niin eipä niistä maisemista voi paljon nauttia, kun verhot on pidettävä koko ajan kiinni. Lisäksi tontti on todella kapea ja pitkulainen ja menee juurikin sitä hiihtolatua/pururataa myötäillen siten, että ei siihen oikein voi mitään rakentaa saatika olla rauhassa.

Mutta joo. Tyrnävällä kyllä saa lunastettua noi vuokratontit itselle, veikkaisin että kyseinen tontti maksaa alle 10000 euroa, kun on noin pieni.
 

Yhteistyössä