Nyt lapset ovat tytyyväisiä:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Nyt heillä on koko sarja legoa, saivat viimeiset tänään, mitään ei enää puutu, myös kävimme kupittalla niin kuin lupasin, siellä oli joku juhlaa, he myös ajoivat hevosella, autoilla, saivat kasvomaalaukset, jätskiä, limsa ja ihan mitä vaan halusivat. Mutta itsellä olo oli aivan hirveä, kun on krapula, juhlimme taas yhden mukavan palstalaisen kanssa eilen:D , mutta mulla kyllä meni yli eilen sen juomisen kanssa :ashamed: nyt en puol vuotta juo yhtään mitään, ei edes lasilista suuhun ota :$

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljonko meni rahaa yhteensä legoihin?

Tarkoitatko kaikki mitä ostettu tai tänään? Jos kaikki sarjat niin en tiedä, mut tänään noin 340

:D

osta osta sitä ne vaan tahtoo, kuluta, kuluta, enemmän ja enemmän niin ehkä saat paremman elämän.

Nyt mun esikoisella on taas hevoskuume, se halua pony tai hevosta, ihan oikea, mun nyt varma pitää aloita lukemaan hevosista ja miten niitä hoidetaan, kun mä lupasin kun se kasvaa niin ostetaan tai menee kouluun ja hoidetaan yhdessä :heart: se vaan on jo lapsuudesta sellainen tykkää vain hevosista

Alkuperäinen kirjoittaja muovia:

Tarkoitatko kaikki mitä ostettu tai tänään? Jos kaikki sarjat niin en tiedä, mut tänään noin 340

osta osta sitä ne vaan tahtoo, kuluta, kuluta, enemmän ja enemmän niin ehkä saat paremman elämän.

mut sen kans mä tykkään itsekin leikkia, eli siis jaksan leikkia lasten kanssa kun ne pyytä, ei se niin hirveä ole, kun se on järkevä ostos, mikä ei tarvi useammin vaihtaa, niin kuin yleensä he kyllästyvät kaikeen :ashamed: mut ei legoihin

Nyt mun esikoisella on taas hevoskuume, se halua pony tai hevosta, ihan oikea, mun nyt varma pitää aloita lukemaan hevosista ja miten niitä hoidetaan, kun mä lupasin kun se kasvaa niin ostetaan tai menee kouluun ja hoidetaan yhdessä :heart: se vaan on jo lapsuudesta sellainen tykkää vain hevosista

no helou..
kannattaisin harkintaa tässä asiassa..

Alkuperäinen kirjoittaja hepat on:
heposet on ihania, ja sitä paitsi se on "miellyttävä tapa köyhtyä" olen tun sanonnan jostain kuullut :laugh:

Nih mut tuskin mitään eläintä kannattaa hankkia vaan siks kun joku 5 v lapsi haluaa. Oikeestihan sille tuskin on tossa perheessä hoitajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki mitä haluaa saa:

no helou..
kannattaisin harkintaa tässä asiassa..

No mä haluan että lapset saavat mitä haluavat ja mistä tykkää, se on hieno asia että se halua ponya ja halua hoita eli on sillä jotain mistä unelmoi ja jaksa tehdä, se on hyvää harrastus muutenkin ja kyllä he saavat, mies vielä mieti, mut mä olen valmis siitä hakea, mut ei vielä nyt, koska ei mulla ole yhtään vielä kokemusta hevosista

eipä opi lapset paljoo arvostaa elämää,ku heidät lahjotaan ja lellitään piloille! jos sen hevosen hankit ni siinä vaihees sun on syytä hakeutuu hoitoon! mihin sä sen tunkisit,etkä varmaa osais ees hoitaa sitä

Alkuperäinen kirjoittaja muovia:

mut sen kans mä tykkään itsekin leikkia, eli siis jaksan leikkia lasten kanssa kun ne pyytä, ei se niin hirveä ole, kun se on järkevä ostos, mikä ei tarvi useammin vaihtaa, niin kuin yleensä he kyllästyvät kaikeen :ashamed: mut ei legoihin

kyllästyvät hevoseenki kahessa viikossa ja sit saat yksin hoitaa sen.. Eikä varmasti oo mikää helpoin lemmikkieläin hoidettavana, tarttee meinaan liikuntaa joka päivä ja karsinat pitää siivota ja viedä tarhaan ja sisälle ja huoltaa muutenki.. Mut jos haluut et sulla on tekemistä nin osta osta!

Alkuperäinen kirjoittaja dsh:
heposet on ihania, ja sitä paitsi se on "miellyttävä tapa köyhtyä" olen tun sanonnan jostain kuullut :laugh:

Nih mut tuskin mitään eläintä kannattaa hankkia vaan siks kun joku 5 v lapsi haluaa. Oikeestihan sille tuskin on tossa perheessä hoitajaa.

Tunnet sä hyvin meitä, on tyhmä noin sanoa toisesta perheestä, kun et meitä tunne

tallipaikka saattaa maksaa kuukaudessa noin 500e---> siihen muut kulut päälle.

kannattais ennemmin viedä tyttöjä ratsastamaan ja talleille paljon muutenkin. Ensin vaikka jos mahollista saisivat hoitohevoset jne.. näkisivät vastuun ja työn määrän mitä hevosessa on.

ei tollanen pieni vielä mitää ymmärrä moisesta muutakuin sen et se on kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja dsh:

Tunnet sä hyvin meitä, on tyhmä noin sanoa toisesta perheestä, kun et meitä tunne

En tunne. Tarkoitin, hevosen hoito vie paljon aikaa, sulla sitä ei tunnu olevan. Ja hevosta ei pidä ottaa jos siihen kyllästyy kahdessa päivässä ja haluaakin sitten norsun tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
tallipaikka saattaa maksaa kuukaudessa noin 500e---> siihen muut kulut päälle.

kannattais ennemmin viedä tyttöjä ratsastamaan ja talleille paljon muutenkin. Ensin vaikka jos mahollista saisivat hoitohevoset jne.. näkisivät vastuun ja työn määrän mitä hevosessa on.

ei tollanen pieni vielä mitää ymmärrä moisesta muutakuin sen et se on kiva.

Ensiksi tottakai hoitohevonen vaan ja ratsastamaan, en mä mitään ostaa ennen kuin on kokemusta ja että ne näkee

niin ja toiselle vastan että kyllä ei mulla aika ole, mutta mun äiti halua siihen osalistua

kuule viron nainen kannattaa kaks kertaa miettii ennen ku lupaat lapsilles mitään! koht huomaat ohhoh ei mulla ookaa rahaa ostaa sitä tai tätä mitä oon jo luvannu! Lainarahallako sä kaiken hommaat! sulle en ikinä antais hevosta tai mtn muutakaan lemmikkiä ku ei sulla oo aikaa kunnol ees omille lapsille! Mieti asioitas tai mee hoitoon!!! et kovin täysjärkinen oo! tai mikäs siinä jos haluut lapsistas samanlaisii ku ite oot! raha ei korvaa äitiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Musta on ällöttävää lukea, että joku opettaa lapsensa olemaan tyytyväinen ylenpalttiseen tavaramäärään. Surku tulee suor<staan niiden lasten puolesta, joiden kodeissa vain materialla on merkitystä.

ihan samaa mieltä! lapset on ihan samanlaisia ku savanna!

kuule viron nainen kannattaa kaks kertaa miettii ennen ku lupaat lapsilles mitään! koht huomaat ohhoh ei mulla ookaa rahaa ostaa sitä tai tätä mitä oon jo luvannu! Lainarahallako sä kaiken hommaat! sulle en ikinä antais hevosta tai mtn muutakaan lemmikkiä ku ei sulla oo aikaa kunnol ees omille lapsille! Mieti asioitas tai mee hoitoon!!! et kovin täysjärkinen oo! tai mikäs siinä jos haluut lapsistas samanlaisii ku ite oot! raha ei korvaa äitiä!

tottakai lainarahoilla, meille kun joka pankki myönnä sen lainan joka päivää =)

jos ei rahaa tuu olemaan, ei hätä, en mä itkee tuleva eikä mennyttä, koska en tulevasta mitään tietoa, ehkä maailma loppu jo huomenna ja mä elän nyt ja tässä ajassa ja sunnitelen tulevasta vain jotain kiva ja positiivista mut ei stressiä jos ei siitäkään saa, kun ei kaikkea voi saada.

Kiitos en hoitoon halua mennä, voin olla vaikka hullu ja mikä vaan mut mä nautin sellaisesta mikä olen =) tarkoitan mun hullu luonnesta

Yhteistyössä