Nyt läks liki 10cm hiuksista pois

En ollu taas 2,5 vuoteen leikannut ollenkaan ja latvat oli hieman kuivat, ni päätin nyt sit kerralla nipsaista ihan reilummin pituudesta pois.

Poju on kans parina päivänä miettiny, et jos ois lyhyet hiukset, ni ei tarvis harjata, eikä silti tulis takkuja. Ni äsken ku sain omat hiukset leikattua, ni menin kysymään pojulta, et leikataanko hänenkin hiukset samalla (ajattelin, et jos ois jonku 10cm kans lyhentäny niitä ), ni miettikin hetken ja tokas, et ei vielä. Kysyin sit, et millos leikataan, ni vastaus oli: katotaa sit joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemelin äiti:
Mulla lähti ed kesänä 25cm ja kyllä oli outoa harjata ja pestä :D. Kuinka pitkät hiukset pojulla on?
:eek: 25cm on kyllä aikas paljon. Miulla nää yltää nyt miltei rintojen alle, et pituutta oli näissäkin ihan tarpeeks.

Pojulla tukka yltää vyötärön alapuolelle...

Alkuperäinen kirjoittaja KumiAnkeli:
Mäkin kävin eilen parturissa leikkautamassa revityt hiukset. Nätit tuli, mutta kukaan ei ole perheestäni huomannut, että äitillä uudet hiukset :whistle: :ashamed:
Eihän niitä ikinä kukaan muu perheessä huomaa. pitäis varmaan itsekkin leikata se 25cm pois, ni ehkä sit vois mies huomata.

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Mäkin kävin eilen parturissa leikkautamassa revityt hiukset. Nätit tuli, mutta kukaan ei ole perheestäni huomannut, että äitillä uudet hiukset :whistle: :ashamed:
Eihän niitä ikinä kukaan muu perheessä huomaa. pitäis varmaan itsekkin leikata se 25cm pois, ni ehkä sit vois mies huomata.
Niinpä. Kaljuks vaan kertaheitolla, niin sitten vois joku jo jotain huomatakkin :D

Eemelin äiti
Mulla lähti ed kesänä 25cm ja kyllä oli outoa harjata ja pestä :D. Kuinka pitkät hiukset pojulla on?
:eek: 25cm on kyllä aikas paljon. Miulla nää yltää nyt miltei rintojen alle, et pituutta oli näissäkin ihan tarpeeks.

Ooh, ku pitkät :). Mun hiukset nyt olleet tuossa rintojen paikkeilla.

Mulla on edessä kampaamoreissu. Pitäs käydä värjäyttää nuo maantienvärin juurikasvut pois ja samalla lyhentää ehkä 15 cm. Ja ihankuin olisin löytänyt muutaman harmaan hiuksen sieltä seasta. Siis väripurkille ois nyt tilausta.

Niinpä. Kaljuks vaan kertaheitolla, niin sitten vois joku jo jotain huomatakkin :D
Miulla on ollutkin aikoinaan semmonen parin millin sänki ja tykkäsin. Ei ei ois hirveen vaikeeta leikata semmoista uusikskaan. Konekin löytyy kaapista :D Siin vois mies pyörtyä ku miut näkis liki kaljuna :D

niin
Mulla lähti kans vuosi sitten, mutta nyt ne on jo kasvanut takaisin 20cm.. kun en oo käyny kampaajalla leikkaamassa.

Ooh, ku pitkät :). Mun hiukset nyt olleet tuossa rintojen paikkeilla.
Mie oon täs puolisen vuotta koittanu selitellä itselleni, et kyllä noita pojun hiuksia ois pakko jossain vaiheessa alkaa lyhentelemään. ja nyt oisin aikas valmis. Mut en kuitenkaan halua sille leikata ihan lyhyttä. Vaan alkuun vaikka just se 10cm pois ja katsoa mitä tykkää. Vahvistuis samalla nuo hiukset ku vähän latvoja tasoittelis. Ni nyt ku oisin ollu jo sakset kädessä valmiina, ni ei se sit haluakaan, et niitä leikataan :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla lähti just 2viikkoa sitten 20cm hiuksista pois mutta hiukset edelleen pitkät ennen leikkausta hiukset oli puoleen peppuun asti.
Ohhoh! Siulla on kyl pitkät hiukset :eek:
joo onhan ne mulla aina ollut hiukset ainakin ala selkään asti joskus kyllä tekis mieli leikkaa lyhyet hiukset mut ei sit vaan koskaan uskalla

Yhteistyössä