Nyt kysyn tyhmiä, mutta pakko kysyä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta kysyy tyhmiä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta kysyy tyhmiä harmaana

Vieras
Voiko olla tullut raskaaksi, vaikka rinnat eivät kipeytyisi kierron loppua kohti? Tai paremminkin kukaan saanut plussaa, vaikka rinnat eivät olisi kipeytyneet?

Siis tyhmä kysymys, mutta paremminkaan en osannut muotoilla. Eli onko kellään tullut plussaa testistä, vaikka rinnat eivät kipeytyisi (ja nimenomaan sellaisilla, joilla niin yleensä kierron loppuun muuten kävisi)?

Kyselen näin hölmöjä, koska jos mitä edellisestä raskaudesta vielä muistan, muistan sen, että rinnat oli kipeät jo viikkoa ennen plussaa ja vielä monta viikkoa sen jälkeenkin. Mutta nyt on muutenkin ollut erilaisia kiertoja. Siis rintojen kipeytyminen kierron loppuun on jäänyt pois (toki menkat on tulleet ajallaan). Nytkään rinnat eivät ole kipeytyneet, mutta muita raskauteen viittaavia tuntemuksia on (tosin näitä on ollut muissakin kierroissa).

Testaan vasta huomenna, mutta mietin vain jo...

Mulla on joka kierrossa rinnat kipeet ennen menkkojen alkua. Mutta sitten kun tulin raskaaksi (3 kertaa ) niin yhdelläkään kerralla rinnat EI ole ollu kipeet loppukierrosta.

Mielenkiintoista. :D Mutta hyvä sinänsä (mulle tässä tapauksessa). Vähän ajattelin, että ei ehkä kuitenkaan voisi olla, kun rinnat ovat ihan "pehmeät". Mutta jos sittenkin.

Vaan huomennahan sen sitten näkee. =) Kiitos kaikille "toiveiden nostatuksesta" :D

Pakko tunkeutua ja kysyä, että kuinka suuri mahdollisuus on menkkojen aikaan tulla raskaaksi?

Rinnat tuli mulla ekasta kipeiks, tokan aikaan ne ei ollu kovin kipeet, ne oli niin löysät ettei varmaan voinut tulla kipeeks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Entä:
Pakko tunkeutua ja kysyä, että kuinka suuri mahdollisuus on menkkojen aikaan tulla raskaaksi?

Rinnat tuli mulla ekasta kipeiks, tokan aikaan ne ei ollu kovin kipeet, ne oli niin löysät ettei varmaan voinut tulla kipeeks :D

Kuinka pitkä kierto sulla on?

Käsittääkseni hyvin pieni. Siis ovulaatiohan tapahtuu yleensä n. 14 vrk ennen menkkoja ja sen myötä tuo riski on aika pieni, joskin toki näitä "ihmeraskauksiakin" tapahtuu. :)

Tän kuukautisten aikaan sekstanneen kierto on 28-30.

Sitten todennäköisyys on niin pieni ettei sitä kannata edes miettiä. Tietysti vähän riippuu oli menkkojen eka vai vika päivä, mutta siittiöt elää yleensä sen max 5 päivää et laske siitä ehtiKÖ OVIS

Yhteistyössä