Nyt kysymys teille kenen lapsia ilman vaipoja kaupassa?

kaupoissa on kyllä vessat, yleensä niihin päästävät lapsiasiakkaat. Yksi ainoa kauppa kieltäytyi päästämästä lastani vessaan, mutta en ole sitä kauppaa sen koommin käyttänyt

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
tähh?Mä en ikinä istu paljana yleisö vessassa |O siel on kaikki maailman pöpöjä

Mä toivon ettei kukaan muukaan niin tekisi!

Monesti vaan kyllä kuulee noissa yleisissä veskissä kun naiset kipasee koppiin ja hetia lakaa lorotus kuulumaan niin tekis mieli sanoo et yöks,eivät siis tasan tarkkaan suojaa paperilla sitä pöntön reunusta.

mutta yleisö wc:ssä jos lapsi istu paljana pepulla hän voi saada tartunta esim.jopa sukupuolitautti :x

no just tuon takia meillä ei suomessa ole kengänjälkiä siinä pytyn reunuksissa, kuten pietarissa tosi usein näki.... kun siinä on tarkoitus istua, eikä niistä mitään tauteja saa!! vai uskoks jos miehelläs on sp-tauti, että juu, tarttui saunaillassa lauteista |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
siis ehkä sun ei sit oikeesti kannata mennä ihmisten ilmoille lasten kanssa :o
:o mä en oikeasti nyt ymmärrä mitään,tai meillä on liiankin erilainen kulturi ja tavat :ashamed:

no minusta kulttuurilla ja tavoilla ei oo mitään tekemistä tuommosen järjettömän kammon kanssa, et sais pöntön reunasta sukupuolitaudin :o siis sen nimi on sukupuolitauti siksi että se tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä (ei vessanpöntöstä) :headwall:

siis ehkä sun ei sit oikeesti kannata mennä ihmisten ilmoille lasten kanssa :o
:o mä en oikeasti nyt ymmärrä mitään,tai meillä on liiankin erilainen kulturi ja tavat :ashamed:

no minusta kulttuurilla ja tavoilla ei oo mitään tekemistä tuommosen järjettömän kammon kanssa, et sais pöntön reunasta sukupuolitaudin :o siis sen nimi on sukupuolitauti siksi että se tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä (ei vessanpöntöstä) :headwall:

Aivan, vessanpönttötaudeiksi niitä kutsuttaisiin muuten..

Me kyllä laitetaan paperia pytyn reunoille, kun käydään YLEISISSÄ vessoissa... :x
Ja joissakin vessoissahan on sellasta desinfiointiainetta, millä pyyhitään reunus ennen istumista...

ja eikös se tauti olisi enimmäkseen reisillä sitten jos vessassa tarttuisi.
mä ainakin koitan istuutua niin, että pimppi ja pykky on siinä aukon päällä. tulee vähemmän sotkua siten

laitan paperia reunalle, mut kyllä se lattia luultavasti on likaisempi kuin se pöntön reuna. Mä en yleensä koske reunuksiin kuin reisilläni, eikai niissä kovin kauheita pöpöjä ole. Veikkaisin myös, että vessan vesihanassa on enemmän tartuntaa aiheuttavia pöpöjä kuin pöntön reunalla. Muistat kai sulkea sen paperilla?

Yhteistyössä