Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mutta yleisö wc:ssä jos lapsi istu paljana pepulla hän voi saada tartunta esim.jopa sukupuolitautti :x
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:tähh?Mä en ikinä istu paljana yleisö vessassa |O siel on kaikki maailman pöpöjä
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis ehkä sun ei sit oikeesti kannata mennä ihmisten ilmoille lasten kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:mutta yleisö wc:ssä jos lapsi istu paljana pepulla hän voi saada tartunta esim.jopa sukupuolitautti :x
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis ehkä sun ei sit oikeesti kannata mennä ihmisten ilmoille lasten kanssa![]()
mä en oikeasti nyt ymmärrä mitään,tai meillä on liiankin erilainen kulturi ja tavat :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:siis ehkä sun ei sit oikeesti kannata mennä ihmisten ilmoille lasten kanssa![]()
mä en oikeasti nyt ymmärrä mitään,tai meillä on liiankin erilainen kulturi ja tavat :ashamed:
no minusta kulttuurilla ja tavoilla ei oo mitään tekemistä tuommosen järjettömän kammon kanssa, et sais pöntön reunasta sukupuolitaudinsiis sen nimi on sukupuolitauti siksi että se tarttuu sukupuolisessa kanssakäymisessä (ei vessanpöntöstä) :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Siis istutteko te paljana pepulla vessan pöntöllä? :x :x :x :x :x :x Hyj helv...tti
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Siis istutteko te paljana pepulla vessan pöntöllä? :x :x :x :x :x :x Hyj helv...tti
En istu paljaalla pepulla, kusen aina housut jalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:äläkää sanokaa vielä että te istutte baareissa vessan pöntöllä |O |O :x :x :x :x :x :x :x