Nyt kyllä taas ketuttaa (täyttää vuosia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaablondiliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaablondiliina

Vieras
Siis ihan oikeesti voiko tää päivä taas paskemmin alkaa...
Illalla ajattelin että kun aamulla tulee taas vuosia täyteen niin jätän laittamatta kellon soimaan ( vaikka olenkin lasten kanssa kotona herään joka aamu klo 7 ) ja nukun niin pitkään kun lapset antavat. Kuinkas ollakkaan herään kellonsoittoon... Eka ajatus oli että voihan helvetti, puhelimessa on kuitenkin heräty.... täyttyy herätä sammuttamaan herätys. No vitut se mun puhelin oo joka herättää!!!! Ajatus "mies on jättänyt puhelimensa kotiin ja töistä joku soittaa sille... on näköjään tärkeetä asiaa" No ei saatana! Ei se miehen puhelin oo tohon toiselle yöpöydälle jäänyt! Mitä kettua!? Sit alkaa jo heräilee todellisuuteen että se hälytys/puhelin soi eteisessä... Ja eikun ylös. No siellähän se miehen puhelin hälyttää muistutusta jossa lukee " kullan synttärit 31v" ja mestähän ei näy eikä kuulu Voi kele että mä kirosin koko miehen ja kömmin takaisin sänkyyn . Arvata saattaa ettei mulle enään uni tullu, joten päätin nousta kahvin keittoon Eikö helkatissa mies tuu just sillon partsilta ja toteaa että "huomenta... Miten sä nyt jo oot hereillä" Mumisen jotain vessaan mennessä ja sieltä pois tullessani saan tylyn kommentin " Ollanpa sitä vittumaisella päällä" HEI HALOO!!!! Kuka just heräs jonkun hälytykseen kun olis kerrankin antanut itselleen luvan nukkua pitkään
Että näin tänään Ja nyt kahville Niin ja hyvää syntympäivää mulle =)

Yhteistyössä