Luottaako vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
Oltiin viime lauantaina juhlimassa ja piti mennä miehen kaverille yöksi,no mä lähden miehen vaimon kanssa kotiin jo 2 muut jää vielä,herään kun mies tulee yksin 7 nukkumaan (kaveri oli siis tullut jo ennen 4)

Oli kuulemma ollut jatkoilla mutta mun ei tartte hätääntyä.

aamusti lähdin 9 kotiin ja mies soittaa puol11 että pääsetko hakeen? no en pääse kun lapset kotona

Meis tulee kotiin ja en tietenkää puhu mitään ja mies hätääntyy ja tiukkaa koko ajan että mikä on?
no rupeen itkee ja sanon että noloa kun ei tullut yöksi mun viereen ja oli jossain ämmän luona jatkoilla jätkein kanssa ja kirosin jne..

mies väitti heti että ne oli mennyt sinne vaan juomaan (?)

Illalla kysyn taas asiasta ja nyt mies väittää,että oli pakko mennä sinne kun oli akku loppunut kännykästä ja että he kulemma vain SÖIVÄT siellä.. (3tuntia vai..)

Maanantai aamusti kuulin kaverilta,että mies oli pyytänyt yhden jätkän numeroa ketä oli ollut kanssa siellä jatkoilla ja siis maanantai aamusti!! (mulle tulee heti mieleen,että pitänyt varmistella kaverilta että on samat jutut jos satun kysymään)

Nyt taas väittää että mitään ei ole tapahtunut!

Kaveri oli nähnyt että mies lähti kavereidensa kanssa jatkoille Minnan ja minnan kaverin kanssa,mulle mies väittää että siellä oli vaan hän ja 2 kaveria ja se Minna,kenen luona olivat siis!

lähteekö muka oikeesti 3 jätkää yhden muijan kanssa jatkoille??? no en oikeen usko ja että kuulemma ihan vain söivät siellä..

onko outoa? Sori kun tuli kauhee sepustus mutta pitkä asia ja yritin lyhentää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos miehelläs on viinanhimo kovempi ja seurasta viis, niin on voinut olla mahdollista.

niin siis jotenkin voisin ymmärtää,että jätkät lähtee kun ilmasta viinaa tarjolla mutta minkä takia pitää valehdella?? ja nyt viimisen jutun mukaan eivät siis juoneet siellä mitään vaan söivät :/

Jos ei kehtaa tunnustaa paljon siellä on otettu... Mun miehellä noita reissuja ollut myös ja aina siellä myös jotain lorttoja mukana. Mutta tiedän ovat vaan juomassa ja minkäs teet.. En niistä jaksa enää edes hermostua, tulee kotiin kun laatta lentää:)

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
epäilyttävää :( Luota vaistoosi..

no tää just,ei ole tarvinnut ennen epäillä eikä huolestua mutta nyt olin heti silloin sunnuntai aamusti että jotain outoa tässä on..

jos mitään salattavaa ei ole niin miksi valehdella ja soitella heti kaverille maanantai aamusti ja varmistella?

mies väittää vaan että ei todellakaan ole tehnyt mitään ja silloin kun se sitä hokee,niin uskon sitä mutta heti kun rupeen miettimään näitä asioita niin jotain on kyllä tapahtunut :/

En vaan tiedä mistä tai miten saisin totuuden selville

Jooh.. Entäs se MInna, voisitko häneltä kysyä? Valitettavasti/onneksi vaistoon voi monesti luottaa.. Tai sit kysyisin siltä mieheltä kenet pyys varmistelemaan, soittaisin ja sanoisit et mikä on hänen versio tapahtumiin ja et sun miehes jo kertoi totuuden ja myöns valheen ja haluut vaan tietää oliko täs ees kaikki. Siis ajatuksena saada nalkkiin, et se toinen luulis et miehes on jo jotain tunnustanu ja sit kertois jotain... Ehkä vähä sikamaista, mut salettiin selvittäisin ite tavalla tai toisella.

Jooh.. Entäs se MInna, voisitko häneltä kysyä? Valitettavasti/onneksi vaistoon voi monesti luottaa.. Tai sit kysyisin siltä mieheltä kenet pyys varmistelemaan, soittaisin ja sanoisit et mikä on hänen versio tapahtumiin ja et sun miehes jo kertoi totuuden ja myöns valheen ja haluut vaan tietää oliko täs ees kaikki. Siis ajatuksena saada nalkkiin, et se toinen luulis et miehes on jo jotain tunnustanu ja sit kertois jotain... Ehkä vähä sikamaista, mut salettiin selvittäisin ite tavalla tai toisella.

no tota mä aattelin,että jos nään tän miehen kaverin ni kysyn siltä. Tälle minnalle soitin jo ja se vaan hoki,että nyt huono aika puhua pälä pälä :/

jos annan asian olla niin miten pystyn ikinä enään olemaan normaalisti jos koko ajan joudun eipäilemään ja vielä pahin jos mies ei edes ole tehnyt mitään ja millä se sen mulle todistais..

aika ahdistavaa

Voi voi, eipä taida miehellä olla puhtaat jauhot pussissa, valitettavasti.
Ei tullut kaverin kans samaan aikaan kotiin, valehteli ketä jatkoilla, itki jo valmiiksi- paha omatunto, pyyteli kaverin numeroa, "minna" ei suostunut puhuun sulle jne, yks plus yks...hei oikeesti naiset, älkää olko niin sinisilmäisiä :(

no jos siellä on jotain tapahtunut, niin kyllä se porukka vetää yhtäköyttä ns. "kaveria ei vasikoida" Onhan näitä tullut nähtyä elämän aikana pilvinpimein ja mikä pahinta niin yleensä ei edes ne sinun omat ystäväsi kerro mitään vaikka tietäisivät kunollaan niin periaatteella "ei kuulu mulle hoitakoon omat sotkunsa itse" mutta miten asioita voi selvittää jos kukaan ei puhu ? Saattaa vielä käydä niin, että tämän totaalisen "ei kuulu mulle" ajattelutavan myötä toinen puolisoista elää valheellisessa suhteessa vuosia !

Tästä tuli mieleen, että kerrot miehellesi, että nyt sä tiedät kaiken siitä illasta. Ja että voi nahkansa vielä pelastaa vain kertomalla rehellisesti kaiken itse. Kaikki keinot kannataa tosiaan käyttää, jos epäilee. Jos ei mitään selviä, kannattaa varmaan vaan luottaa sitten. Kyllä tuollaisilla asioilla on kuitenkin taipumus jossain vaiheessa paljastua.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kyllä sitä vaan voi mennä jatkoille vaan juomaan, syömään tai olemaan. Kaikkien ei ole heti pakko panna vieraita naisia/ miehiä kun on ottanut vähän kuppia.

laitoinkin että jotenkin ymmärtäisin että olis mennyt jatkoille kun ilmasta viinaa jne.. mutta minkä takia sitten pitää valehdella?

Yhteistyössä