Nyt kyllä suljen koneen ja...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyylikki harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lyylikki harmaana

Vieras
vietän kesälomaa muksujen kanssa :)!

Esikoinen toipunut korvatulehduksestaan ja taas päästään ulos. Tänään irtauduttiin torille epäasianmukaisesti varustautuneina tosin. Sitä ei ikinä etukäteen usko kuinka paljon voi hedelmiä ja vihanneksia kerralla ostaa :D! Pari litraa herneitä ja kilo mansikoita uppos muksuihin ennätysajassa.

Nyt suljen koneen (ainakin päiviksi) ja lomaillaan, keleistä piittaamatta!

Hauskoja kesäpäiviä kaikille :D.
 

Yhteistyössä