nyt kuolen ai...

Zoe-F
Anna sen verran armoa, että saan hengähtää joka kymmenennen jälkeen niin veän.
Tai sitten en. Selkä ollu ihan pirun kipee kuukauden verran vaikka vasta neljännellä kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
näyttäkää teidän vatsat |O
Jos 100-200vatsalihaksia teen päivässä niin pienenekö mun vatsa 2-3viikossa?
Mä nyt en tiedä miltä sä näytät, mutta rasvaa pitää sulattaa siitä vatsalta myös, muuten ne lihakset ei näy sieltä :D

näyttäkää teidän vatsat |O
Jos 100-200vatsalihaksia teen päivässä niin pienenekö mun vatsa 2-3viikossa?
Mulla ei kyllä ollenkaan näytä maha litteältä, vaikka kykeniskin tekemään tuon. Päinvastoin ylimääräistä on. Kun se rasva siitä lihasten päältä ei katoa niitä vatsalihaksia tekemällä

|O ja syömistä en onnistu rajoittamaan :ashamed:

Yleensä tai ennen en ole ikinä tehnyt :ashamed: :snotty: koht menen taas 100 kerta tekemään :ashamed: tänään pakko ainakin 300kerta kun söin kakku tänään
Käy ennemminkin kävelemässä tai juoksemassa lenkki ja tee sit muutama 10kpl sarja vatsoja,kuluttaa paremmin sen kakun etkä kuole siihen vatsarääkkiin! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Yleensä tai ennen en ole ikinä tehnyt :ashamed: :snotty: koht menen taas 100 kerta tekemään :ashamed: tänään pakko ainakin 300kerta kun söin kakku tänään
Käy ennemminkin kävelemässä tai juoksemassa lenkki ja tee sit muutama 10kpl sarja vatsoja,kuluttaa paremmin sen kakun etkä kuole siihen vatsarääkkiin! =)
mä olin lenkkillä tänään 2tuntia :x ja vielä lenkkillä kaupassa :xmas:

mä olin lenkkillä tänään 2tuntia :x ja vielä lenkkillä kaupassa :xmas:
Sit älä hätäile siitä kakusta.Mut oikeesti,kannattaa aloitella vähän rennommin noita vatsalihasliikkeitä,tuolla tahdilla saat vaan itsesi kipeäksi.Yhdessä illassa et saa ihmeitä aikaan.

Suosittelen, että pidä jalkoja irti maasta. Se ottaa parhaiten tuonne syviin vatsalihaksiin ja alavatsaan. Usein naisilla juuri tuo alavatsan seutu on heikompi, koska raskaus rasittaa eniten juuri sitä aluella.
Tosi tehokas liike on sellainen, että pidät vaikka kädet rinnan päällä (ettet vahingossa rasita niskoja kiskomalla käsillä), jalat irti maasta ja sitten nostat vain hartiat irti lattiasta. Hyvin pieni liike, mutta tosi suuri teho!!

Yhteistyössä