Mä nyt en tiedä miltä sä näytät, mutta rasvaa pitää sulattaa siitä vatsalta myös, muuten ne lihakset ei näy sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:näyttäkää teidän vatsat |O
Jos 100-200vatsalihaksia teen päivässä niin pienenekö mun vatsa 2-3viikossa?
Sanoisin että tossa tilanteessa melkein mahdotonta.Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:Jos ei yleensäkään tee oikeestaan mitään voi olla ylivoimaista.
Mulla ei kyllä ollenkaan näytä maha litteältä, vaikka kykeniskin tekemään tuon. Päinvastoin ylimääräistä on. Kun se rasva siitä lihasten päältä ei katoa niitä vatsalihaksia tekemälläAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:näyttäkää teidän vatsat |O
Jos 100-200vatsalihaksia teen päivässä niin pienenekö mun vatsa 2-3viikossa?
Käy ennemminkin kävelemässä tai juoksemassa lenkki ja tee sit muutama 10kpl sarja vatsoja,kuluttaa paremmin sen kakun etkä kuole siihen vatsarääkkiin! =)Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Yleensä tai ennen en ole ikinä tehnyt :ashamed: :snotty: koht menen taas 100 kerta tekemään :ashamed: tänään pakko ainakin 300kerta kun söin kakku tänään
mä olin lenkkillä tänään 2tuntia :x ja vielä lenkkillä kaupassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:Käy ennemminkin kävelemässä tai juoksemassa lenkki ja tee sit muutama 10kpl sarja vatsoja,kuluttaa paremmin sen kakun etkä kuole siihen vatsarääkkiin! =)Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Yleensä tai ennen en ole ikinä tehnyt :ashamed: :snotty: koht menen taas 100 kerta tekemään :ashamed: tänään pakko ainakin 300kerta kun söin kakku tänään
Sehän kasvattaa niitä lihaksia. Ei se rasva itestään häviä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti rasva ei katos jos mä teen niitä vatsalihaksia?
ja mies sanoi että vatsa tulee liiteäksi jos niitä teen |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sehän kasvattaa niitä lihaksia. Ei se rasva itestään häviä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti rasva ei katos jos mä teen niitä vatsalihaksia?
Jos et ole aiemmin tehny noin paljon vatsalihasliikkeitä,huomenna vatsasi on tooosi kipeä.Paremmin katoaa rasva jos käyt ulkona reippailemassa! =)Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:oikeasti rasva ei katos jos mä teen niitä vatsalihaksia?
Sit älä hätäile siitä kakusta.Mut oikeesti,kannattaa aloitella vähän rennommin noita vatsalihasliikkeitä,tuolla tahdilla saat vaan itsesi kipeäksi.Yhdessä illassa et saa ihmeitä aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olin lenkkillä tänään 2tuntia :x ja vielä lenkkillä kaupassa :xmas: