Olemme miehen kanssa kaasona ja bestmanina ystäviemme häissä, jotka ovat elokuussa. Koko perheemme on kutsuttu (tyttäret ovat 3,5 v ja 1 v) ja juhlapäivänä iltaa olisi tarkoitus jatkaa pikkutunneille asti. Lasten mummu eli äitini on tarjoutunut hakemaan lapset illansuussa luokseen nukkumaan ja mummu onkin ensisijainen vaihtoehto hoitajaksi. Me mieheni kanssa jatkaisimme myös mielellämme iltaa ja hääparikin sitä kovasti toivoisi, mutta mua mietityttää tuo just 1 vuotta täyttänyt kuopus, jolla on voimakas "äitikausi" meneillään :| Luultavasti jossakin vaiheessa iltaa itkeskelisi mummun hoivissa. Musta tuntuu pahalta jättää pieni tässä vaiheessa hoitoon... Isänsä tuo kuopus tietenkin hyväksyy, vaikka mä olen se ensisijainen ihminen pienelle. Tämä olisi ensimmäinen kerta kun kuopus jää yökylään, hoitaja on toki tuttu mutta ei niin tuttu, että viikoittain näkisimme.
Mun äiti on kovasti innoissaan hoitamassa lapsia hääpäivän illan ja osan yöstä ja luultavasti jollakin tasolla pahoittaisi mielensä, jos hoitoavusta kieltäydyttäisiinkin ja jompi kumpi meistä vanhemmista tulisi illaksi ja yöksi mummulaan lasten kanssa :/
Äh, mä en tiedä mitä tekisin... Sanokee jotakin :|
Mun äiti on kovasti innoissaan hoitamassa lapsia hääpäivän illan ja osan yöstä ja luultavasti jollakin tasolla pahoittaisi mielensä, jos hoitoavusta kieltäydyttäisiinkin ja jompi kumpi meistä vanhemmista tulisi illaksi ja yöksi mummulaan lasten kanssa :/
Äh, mä en tiedä mitä tekisin... Sanokee jotakin :|