nyt kun noista miesten puheluista ja tekstareista puhutaan niin...

• Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Meilläkin tässä jokin aika sitten laittoi miehelle joku Sara viestin että ei ole aikoihin nähty eikä kuultu, mitä sulle kuuluu?
Mies sanoi ettei tunne sen nimisiä henkilöitä... Viestejä tuli muutamia..
Parin viikon päästä tuli taas uusi viesti ja mies antoi mun sen lukea, olipahan lepertelyä... Kyselin sitten ihan kauniisti että kuka tää on ja mies väitti ettei tunne. Sanoin sitten että laitan sille viestin että jättää meidät rauhaan... Ja laitoinkin. Vastaukseksi tuli vain että selvä...
Vähän kieltämättä jäi häiritsemään mutta luotettava se vaan on :)

Minä olin kerran n.18-vuotiaana lähdössä ulos tyttökavereiden kanssa ja laittelin heille jtn hurttia viestiä...tulikin näppisvirhe ja viesti meni jollekin nuorehkolle miehelle, joka soitti minulle ja pyysi treffeille. En tod.mennyt,mutta nauratti kyllä=)

Sitten mua pommitettiin Suomussalmelta yhteen aikaan koko ajan. Erään jääkiekkojoukkueen valmentaja laitteli viestiä, että miksi en ole ollut harkoissa ja että tarvitsevat maalivahtia :LOL: Laittelin muutamia viestejä takaisin, että "en asu missään Suomussalmen lähellä, saati harrasta jääkiekkoa, joten tarkistathan numeron".Varmaan neljännen kerran jälkeen uskoi.

Vahinkoja sattuu.

dgg
[QUOTE="Vieras";22395448]tai jos mies kuitenkin tuntee naisen.. mutta ei vaan kehdannut sanoa sulle[/QUOTE]

Meillä miehelle oli joskus tullut myös jtn tuon tapaisia viestejä, sain laittaa viestin että lopettaa viestien lähettämisen jne. Mutta mies oli myöhemmin kuitenkin tekstaillut taas naisen kanssa. Nainen siis tiesi mun mieheni olevan varattu..

Yhteistyössä