Nyt kiukuttaa ihan urakalla!

• Viestiketjun aloittaja valivalivali!
  • Ensimmäinen viesti
valivalivali!
Kp 37 menossa, eilen alkoi menkkakivut, mutta vuoto pysyy poissa. Kipuilu on ajoittaista, hetkellistä, saattaa olla tuntejakin pois, kunnes taas alkaa. Eilen kotona tehty raskaustesti näytti negaa.
Varaan lääkäriajan pe, jos ei mitään ala tapahtumaan.
Tuntuu, kuin kohdussa olisi tennispallo sisällä. Maalailen kauhukuvia mahdllisesta kohtutulehduksesta...
Mitä hemmettiä tää oikein on?!? Taidan varata ajan sukupuolenkorjausleikkaukseen, niin pääsen näistä naisten kiroista eroon! >:mad:

Mulla molemmissa raskauksissa kp30-31 (eli sillon kun menkkojen olis pitänyt alkaa, aina ollut säännöllinen kierto) tuli vaan menkkakivut ja vasta vähintään viikkoa myöhemmin on tullut haalea positiivinen. Tällä tokalla kertaa niitä testejä tulikin tehtyä jo ennen tuota kp30, oli niin merkit ilmassa... Ultran mukaan ovis on ollut viikon myöhässä eli la heittänyt viikolla molemmilla kerroilla.

Eli voisko olla että olet tehnyt testin liian aikaisin?

valivalivali!
Mulla on normaali kierto 26-28pv, sen takia tää näin iso venyminen ihmetyttääkin.
Tänään tuli hieman pinkkiä vuotoa, mutta sekin loppui kuin seinään. Ei ehtinyt sidekään sotkeentua =P
Ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä tän kierron aikana tasan kerran ja sekin (mun laskujen mukaan) 4pv ovulaation jälkeen... (on ollut pari kuolemantapausta lähipiirissä, niin ei oo ollut seksi ensimmäisenä mielessä).
No, kaipa mä loppuviikosta oon vähän viisaampi tän asian kanssa... Tai ensi viikolla viimeistään. Ihmetyttää vaan tosiaan toi hassu tunne mahassa, ihan ku olis just joku tennispallo kohdun sisällä.
Ehkä mä perjantaina teen vielä yhden testin, niin voin sitten lekuriin soittaessani sanoa, että on testattu ja moneen kertaan! :D

Yhteistyössä