Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:Minä poikkesin ostamassa tytölle vaippoja ja sain maksaa yli 70 euroa siitä ilosta... En tajua miten taas onnistuin haalimaan pari pussillista josjonninmoista! B)
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 16:33 Tammikuu kirjoitti:Me just tultiin, ja mies vielä lähti takaskin kaupoille. Kun kotiutuu sieltä, alkaa pinnasängyn kasaus. Tähän asti vaavi nukkunut mun vieressä, tai ihan alkupäivinään siinä äitiyspakkauksen laatikossa, joka on hempeästi verhoiltu![]()
Että saa nähdä, miten sujuu eka yö pinnasängyssä, keskimmäinen ei nukkunutkaan pinniksessä kuin 3 yötä
:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 22:46 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 20:47 Footballers Wife kirjoitti:Minä poikkesin ostamassa tytölle vaippoja ja sain maksaa yli 70 euroa siitä ilosta... En tajua miten taas onnistuin haalimaan pari pussillista josjonninmoista! B)
Hahaa, löysit kaikkea kivaa![]()
...kerros nyt utelialle mitä löysit?
![]()