Nyt kanssasisaret, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on niin morkkis, vaikka en siis todellakaan ole mitään tehnyt! Eli siis, asia on tämä. Eilen meidän paikallisessa kapakassa tapahtunutta: Mentiin kavereiden kanssa, oltiin aika hiprakassa jo siinä vaiheessa, ihmettelen miten osa meistä on edes päässyt sisälle. No, sielä oli sit yks mies, joka on ihan kiva, mut en mä koskaan vois kuvitella tekeväni sen kanssa mitään! Se on sitäpaitsi mun miehen työkaveri, tosin aika harvoin ovat tekemisissä. No, se kapakka on sellanen, et sielä käy just kaikki tutut, pieni paikka. Me sit sen miehen kanssa käytiin keskusteluja, monta kertaa. Puhuttiin henkeviä jne. Ja ei, meidän suhteessa ei ole kielletty puhumasta vastakkaiselle sukupuolelle, mutta me tehtiin se ulkona, "piilossa muilta", johtuu varmaan siitä, että siellä metelissä kun ei mitään kuullut. Käytiin siis useita kertoja baarin sivussa, ulkona juttelemassa, ja yhtäaikaa poistuttiin sieltä. Oltiin molemmat humalassa! Nyt sit mua kaduttaa se, että miks mentiin mihinkään sivuun, koska nyt saattaa joku tuttu, joka meidät saatto nähdä, luulla että olen pettänyt miestäni, vaikka EN OLE! Mua niin sapettaa, ja juu, itse olen tämän aiheuttanut. Kaduttaa. Mä puhuin miehelle tästä, hänen mielestä ok, eikä asiaa sen kummemmin ottanut esille. Mutta entäs ne kylän muut ihmiset, jotka ei tiedä, että me VAIN PUHUTTIIN. :/ Hankala tilanne...

No joo, kyllähän sen JOKAINEN pienellä kylällä asuva tietää, että kaikki jutut ei välttämättä ole niin kuin kuulee niiden olevan. Ja muutenkin antaa vain toisten puhua, kun se on niin suuri tekijä pienillä paikoilla. Pääasiahan se on että itse asianomaiset tietävät miten asiat oikeasti ovat.
Kylläphän sitä hulluksi tulisi jos jaksaisi murehtia siitä mitä kylän mammat juoruavat.

Yhteistyössä